خانهمقالاتکانال های چهارگوش پیش ساخته گالوانیزه

کانال های چهارگوش پیش ساخته گالوانیزه

کانال های چهارگوش پیش ساخته گالوانیزه

از ابتدای امر شروع کار سیستم های تهویه مطبوع، کانال های چهارگوش پیش ساخته گالوانیزه به وجود آمدند و عملیات انتقال هوا را به خوبی انجام می دادند. کانال های چهارگوش پیش ساخته گالوانیزه دارای ویژگی های مثبت و مزایای فراوانی بود این مزایا شامل استحکام این کانال می باشد. این کانال به دلیل ساختاری که دارد بسیار مستحکم و مقاوم است و در برابر عوامل گوناگونی از خود مقاومت بسیار بالایی نشان می دهد. به همین دلیل درمقابل ضربه و فشار هم مقاوم و مستحکم است و این امر موجب عمر طولانی این کانال می گردد.

کانال های چهارگوش پیش ساخته گالوانیزه به راحتی شکل پذیر است و به اشکال و مدل های گوناگونی قابل تبدیل می باشد و می توان آن را به هر شکلی که مشتری در نظر داشته باشد به شرطی که ابعاد دقیق آن را در اختیار سازنده قرار بدهد امکان پذیر می باشد.

کانال های چهارگوش پیش ساخته گالوانیزه بسیار شکیل و زیبا است. به دلیل زیبایی ظاهری که دارد نیاز نیست که حتما در زیر سقف کاذب پنهان گردد و می توان آن را به صورت روکار و زیر سقف کاذب هم تعبیه نمود و از زیبایی و استحکام آن جهت نما بخشیدن به سقف فضا هم استفاده نمود.

کانال های چهارگوش پیش ساخته گالوانیزه (Pre-built Rectangular Galvanized Duct) دارای تنوع بسیار زیادی هم در زمینه سایز و ابعاد و هم در زمینه جنس و متریال دارد. و به دلیل همین تنوع می توان تقریبا در تمامی کاربری ها و فضاها از آن استفاده نمود و می توان گفت که هیچ گونه محدودیتی جهت استفاده از این کانال ها وجود ندارد.

کانال های چهارگوش پیش ساخته گالوانیزه با سرعت بسیار بالایی تولید می گردند و دلیل آن به علت پیش ساخته بودن ساختار آن است. به همین دلیل بسیار سریع تولید شده و با سرعت بالاتری هم می توان آن را اجرا و نصب نمود. بنابراین می تون در وقت و زمان هم بسیار صرفه جویی

تمامی این ویژگی های ذکر شده برای کانال های چهارگوش پیش ساخته گالوانیزه در کنار کیفیت ساخت بالا کمک می نماید تا یک پکیج کامل و کاربردی را به وجود آورد.

کانال های چهارگوش پیش ساخته گالوانیزه توسط دستگاه های مدرن و پیشرفته به صورت پیش ساخته و به کمک فلنج های TDF که جایگزین فلنج های آهنی شده است تولید می گردد. حذف فلنج های آهنی موجب افزایش چشمگیر و بسیار بالای سرعت اجرا و نصب کانال چهارگوش شده است، در حالی که تولید آن کاملا مطابق با کیفیت های استاندارد تولید کانال های چهارگوش پیش ساخته گالوانیزه بوده و دارای کیفیت ساخت بسیار بالایی می باشد. برای آنکه از نشتی هوا در کانال های چهارگوش پیش ساخته گالوانیزه جلوگیری نماییم و مانع از اتلاف انرژی گردد، درواقع جهت آنکه فضای اتصال فلنج ها کاملا هوابند گردد، می توان در بین این فلنج ها از نوارهای هوابند استفاده نمود. جنس این نوارها اگر از جنس الاستومریک و یا نخ نسوز باشد بسیار مناسب است چراکه نوار الاستومریک در مقابل انواع عوامل خارجی و محیطی مقاوم بوده جهت استفاده به عنوان این کاربری بسیار مناسب می باشد.

قیمت کانال های چهارگوش پیش ساخته گالوانیزه بالا نمی باشد و می توان با صرف هزینه بسیار کمی آن را تهیه و یا تولید نمود و همچنین هزینه های نصب آن هم بالا نبوده و می توان با نیروی کمکی کم و صرف هزینه های بسیار کمی آنها را نصب و اجرا نمود.

کانال های چهارگوش پیش ساخته گالوانیزه به دلیل ساختاری که دارد وزن بالایی هم نداشته و این امر بسیار مفید و کاربردی است چراکه وزن پایین موجب می گردد تا جابه جایی و حمل آن با مشکل مواجه نگردد و همچنین جهت نصب و اجرای کانال های چهارگوش پیش ساخته گالوانیزه با کمک نیروی نصاب کم می تواند به راحتی صورت بپذیرد. اما باید توجه نمود که نصب آن حتما باید توسط نیروی متخصص و کاربلد انجام گرفته تا دچار هیچ گونه مشکلی نگردد.

کانال های چهارگوش پیش ساخته گالوانیزه دارای معایبی هم می باشد. یکی از معایب آن سروصدای فراوانی است که از آن تولید می گردد. چراکه این کانال دارای زاوایای تیز و گوشه داری می باشد و این امر موجب میگردد تا هوا هنگام عبور از داخل کانال سروصدای زیادی ایجاد نماید. این در حالی است که نوع گرد این کانال به دلیل نداشتن گوشه های تیز هوا هنگام عبور به آن گیر نکرده و تولید سروصدا نمی گردد.

ایراد دیگر کانال های چهارگوش پیش ساخته گالوانیزه این است که عایق نمودن آن با مشکلاتی همراه است و تنها در صورتی می توان آن را مجهز به عایق نمود که تولید گردد و نصب شود. که این امر با مشکلاتی همراه می باشد. چراکه باید فضایی جهت عایق بندی آن در نظر گرفته شود و این با مشکلات فراوانی همراه است در حالیکه امکان پیش عایق شدن برای برخی کانال ها وجود دارد.

به این مطلب چه امتیازی میدهید؟

ممنون امتیاز ثبت شد 0 / 5. 0

4 دیدگاه دربارهٔ «کانال های چهارگوش پیش ساخته گالوانیزه;

دیدگاهتان را بنویسید

شرکت ابزارخان

تولید کننده انواع سیستم های مدرن انتقال هوا و ذرات در مصارف صنعتی و ساختمانی

طراحی سیستم های کانال کشی برای کارخانه جات و فضاهای صنعتی، طراحی سیستم های مکنده برای کارگاه های نجاری و مصارف مشابه، لوله های مخصوص کشاورزی و انتقال بتن در پروژه های ساختمانی