دستگاه لوله خرطومی

دستگاه لوله خرطومی

دستگاه لوله خرطومی یک نوع ماشین بسیار پیشرفته و مدرن است که در جهت خط تولید لوله خرطومی هوا و تهیه انواع کانال های فلکسیبل مورد استفاده قرار می گیرد. در دنیای مدرن و پیشرفته امروزی که همگام با پیشرفت علم و تکنولوژی بوده است دستگاه ها و ماشین آلات بسیار پیشرفته و جدیدی وارد بازار شده اند که با کیفیت بسیار بالا و در کوتاه ترین زمان ممکن تعداد بسیار بیشتری از انواع گوناگون کانال های انعطاف پذیر را تولید می نمایند.

دستگاه تولید خرطومی گاردیوا – 100F  جهت تولید انواع کانال های فلکسیبل نظیر کانال فلکسیبل فویلی، کانال فلکسیبل کومبی، کانال فلکسیبل با عایق الاستومری، کانال فلکسیبل با عایق پلی استر، کانال فلکسیبل برزنتی و کانال فلکسیبل پی وی سی مورد استفاده قرار می گیرد و تمامی این کانال ها تنها جهت هوارسانی و انتقال هوا در سیستم های تهویه مطبوع و سرمایش گرمایش مورد استفاده قرار نمی گیرند بلکه جهت مصارف بسیار متنوع تر و گسترده تر در فضاها و کاربری های مختلف نیز مورد استفاده قرار می گیرند.

حال در ادامه به بررسی مهم ترین مشخصات فنی دستگاه لوله خرطومی می پردازیم. دستگاه لوله خرطومی Gardiva-100F قادر به تولید کانال فلکسیبل در سایزهای 3 الی 80 سانت می باشد. میزان ضخامت کانال فلکسیبل که دستگاه تولید خرطومی گاردیوا – 100F  قادر به تولید آن می باشد از 0.02 الی 1 میلیمتر می باشد. و همچنین میزان عرض نواری که دستگاه لوله خرطومی تولید می نماید 20 الی 100 میلی متر می باشد. همان طور که گفته شد سرعت کار دستگاه تولید لوله خرطومی (Flexible Duct Machine) بسیار بالا بوده و مقداری حدودا برابر با 65 متر بر دقیقه می باشد، قدرت دستگاه لوله فلکسی چیزی برابر با 7 کیلو وات بوده و وزن آن 680 کیلوگرم می باشد.

در گذشته که این دسته از ماشین آلات و دستگاه تولید لوله خرطومی مدرن و مهندسی وجود نداشت و درواقع کارخانه ها و کارگاه ها بدین شکل فعالیت نمی نمودند، عملیات هوارسانی و تهویه فضاهای مختلف امری بسیار دشوار بود اما رفته رفته با پیشرفت علم و تکنولوژی و با وارد شدن انواع ماشین آلات مدرن و پیشرفته نظیر دستگاه تولید خرطومی، انجام این عمل دیگر کار دشواری نبوده و با سهولت هرچه تمام تر و در طی زمان بسیار کوتاهی می توان انواع و اقسام کانال های تهویه و حتی کانال هایی که جهت مصارفی غیر از انتقال هوا مورد استفاده قرار می گیرد را تولید نمود. مصارفی نظیر انتقال آب و انواع مایعات، انواع مواد شیمیایی، انواع کازها، انواع ذرات و…

از مهم ترین ویژگی ها و مزایای دستگاه لوله خرطومی هوا این موارد است که در وحله اول دستگاه خرطومی هوا تمامی محصولات را با بالاترین کیفیت و پایین ترین خطا تولید می نماید. بدین ترتیب موجب می گردد تا کیفیت کل سیستم مورد نظر نیز تا میزان فراوانی افزایش یافته و در نهایت موجب بهبود و بالا رفتن عملکرد و بازدهی کل دستگاه داکت فلکسیبل گردد.

از دیگر ویژگی های مثبت دستگاه لوله خرطومیGardiva-100F این مورد است که سرعت عمل بسیار بالایی دارد بدین صورت که در طی زمان بسیار کوتاه می تواند تعداد بسیار زیادی از انواع کانال فلکسیبل را تولید نماید و بدین ترتیب تا میزان زیادی در زمان صرفه جویی نماید.

انواع و اقسام دستگاه لوله خرطومی و دستگاه تولید لوله هود در مدل ها و انواع گوناگون در بازار موجود می باشد که هریک دارای مشخصات فنی منحصر به فردی بوده و به تبع دارای قیمت های متفاوتی نیز می باشند بنابراین نمی توان یک رنج قیمت ثابت و مشخصی را برای دستگاه لوله خرطومی در نظر گرفت.

دستگاه لوله خرطومی در میان انواع ماشین آلات و دستگاه تولید کانال فلکسیبل که جهت تولید انواع کانال ها مورد استفاده قرار می گیرند، دارای قیمت به نسبت مناسب تری می باشد و درواقع همین ویژگی به دلیل صرفه جویی فراوانی که در هزینه ها می نماید موجب جذب هرچه بیشتر مصرف کنندگان می گردد چرا که در هر پروژه ای نیاز به پایین نگه داشتن هزینه ها تا حد امکان می باشد.

همچنین دستگاه تولید خرطومی موجب صرفه جویی فراوان در مصرف انرژی نیز می گردد چرا که تا میزان فراوانی مانع از هدر رفتن انرژی می گردد بنابراین این ویژگی نیز می تواند یکی دیگر از عوامل پر کاربرد بودن و پر طرفدار بودن دستگاه تولید لوله خرطومی باشد.

همچنین دستگاه داکت فلکسی و دستگاه لوله هود سروصدای زیادی را به وجود نمی آورد بنابراین موجب پدید آمدن آلودگی صوتی نشده و بر سلامتی کارگران اثر مخرب ندارد. در کنار این ویژگی ها، دستگاه لوله خرطومی، دود، گاز و بوهای نامطبوع هم از خود متصاعد نمی نماید و بدین ترتیب موجب پدید آمدن مشکلات تنفسی و انواع آلودگی ها در هوا نمی گردد.

دستگاه لوله خرطومی وزن سنگینی نداشته و فضای زیادی را نیز اشغال نمی نماید بنابراین هنگام جا به جایی و حمل نیزمشکل خاصی را پدید نمی آورد. با وجود تمامی این مزایای و ویژگی های منحصر به فرد که برای دستگاه لوله خرطومی گفته شد، می توان این گونه بیان نمود که دستگاه کانال فلکسی می تواند جایگزین بسیار مناسبی برای رقبای خود باشد.

به این مطلب چه امتیازی میدهید؟

ممنون امتیاز ثبت شد 4 / 5. 4

4 دیدگاه دربارهٔ «دستگاه لوله خرطومی;

  1. سلام
    وقت بخیر خسته نباشید
    خیلی ممنون که کار کرد دستگاه رو خوب توضیح دادی من یک سوال دارم این دستگاه از استیل هم لوله خورتومی تولید میکنه ؟
    وقیمت دستگاه چتده
    مممنون میشم بهم اطلا بدید

    پاسخ
    • سلام
      وقت بخیر خسته نباشید
      خیلی ممنون که کار کرد دستگاه رو خوب توضیح دادی
      وقیمت دستگاه چتده
      مممنون میشم بهم اطلا بدید

      پاسخ
      • سلام ممنون از وقت و حوصله شما ، لطفا جهت دریافت قیمت با دفتر تماس بگیرید و یا داخل واتساپ از کارشناسان بپرسید

        پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

شرکت ابزارخان

تولید کننده انواع سیستم های مدرن انتقال هوا و ذرات در مصارف صنعتی و ساختمانی

طراحی سیستم های کانال کشی برای کارخانه جات و فضاهای صنعتی، طراحی سیستم های مکنده برای کارگاه های نجاری و مصارف مشابه، لوله های مخصوص کشاورزی و انتقال بتن در پروژه های ساختمانی