خانهمقالاتلوله خرطومی طوسی کشاورزی

لوله خرطومی طوسی کشاورزی

لوله خرطومی کف کش

اصلی ترین کاربری لوله خرطومی طوسی کشاورزی جهت آبرسانی به زمین های کشاورزی و باغات می باشد. لوله خرطومی هوا جهت انتقال هوا و در سیستم های تهویه مطبوع و جهت انتقال آب و مواد در فضاهای گوناگون استفاده می گردد.

لوله خرطومی طوسی کشاورزی (Grey Agricultural Flexible Duct) دارای انعطاف پذیری بسیار بالایی بوده و به هر شکل و حالتی که نیاز باشد می توان آن را تبدیل نمود. این لوله خرطومی حالت پذیر عموما جهت انتقال آب، انواع مایعات، مواد شیمیایی و نفتی، مواد پودری و ذرات، گرد و غبار و… مورد استفاده قرار می گیرد. بنابراین مقاومت این محصول یکی از نکات بسیار مهمی است که باید کاملا رعایت گردد.

تولید لوله خرطومی طوسی کشاورزی

بنابراین طراحی و تولید لوله خرطومی طوسی کشاورزی باید به گونه ای باشد تا برابر نفوذ حرارت، رطوبت، آب، سرما و گرما، انواع شرایط جوی، مواد شیمیایی، انواع حشرات و باکتری ها ( به دلیل قرارگیری در فضای آزاد) و… کاملا مقاوم باشد. تا بتوان با خیال آسوده از این نوع لوله خرطومی در فضای آزاد و تحت هر شرایطی استفاده نمود تا طول عمر طولانی تری داشته باشد و به دلیل آن که هیچ گونه آسیب و خدشه ای به آن وارد نمی گردد در طول مدت کارکرد خود نیاز به تعمیرات و یا نگهداری خاصی پیدا نمی نماید. همچنین این لوله خرطومی کشاورزی به هیچ وجه رسانای جریان برق و الکتریسیته نبوده و اصلا دچار برق گرفته و یا آتش سوزی ناشی از جریان برق نمی گردد.

به دلیل آن که متریال به کار رفته در این محصول بسیار کم وزن می باشند، به طور کلی وزن کلی این لوله خرطومی بسیار کم و پایین می باشد و موجب شده است تا بسیار سبک باشد و به همین دلیل است که به آسانی می توان آن را حمل نمود و در محل پروژه نصب و اجرا نمود. همچنین به دلیل مواد ساده و وزن کم آن، با سرعت بسیار بالا تولید می شود و این سرعت بالا در تولید موجب صرفه جویی بسیاری در زمان شده و سپس از طرفی به علت وزن کم لوله خرطومی طوسی کشاورزی، با سرعت بسیار بالا هم می توان آن را اجرا نمود و بدین ترتیب سرعت کلی و نهایی پروژه بسیار بالا رفته و تا حد بسیار زیادی در زمان صرفه جویی می گردد.

سطح داخلی این محصول باید به گونه ای طراحی شود تا کاملا صاف و یکدست و صیقلی باشد تا مواد به هنگام عبور به صورت کاملا روان و بدون هیچ مانعی عبور نموده و در مسیر خود به جایی گیر ننمایند. همچنین سطح خارجی آن هم صاف و بدون هیچ درز و شکافی باشد تا بدین صورت هم هیچ ماده اضافه ای وارد آن نشده و هم نشتی نداشته باشد تا در مصرف انرژی هم بسیار صرفه جویی گردد.

در بازه دمایی 30- تا 80+ درجه سانتی گراد، لوله خرطومی طوسی کشاورزی می تواند به فعالیت خود ادامه دهد و در واقع در این بازه دمایی به هیچ وجه دچار آسیب و یا حرابی ناشی از حرارت نگشته و با خاطری آسوده می توان از آن در این بازه دمایی استفاده نمود.

لوله خرطومی طوسی کشاورزی را می توان در سایزهای مختلفی از جمله 1 ، ¼.1 ، ½.1 ، 2 ، ½.2 ، 3 ، 4 ، 5 ، 6 ، 8 اینچ تهیه و تولید نمود. این تنوع بالا در سایز دهانه لوله، موجب استفاده گسترده و تنوع بسیار بالای استفاده از آن در کاربری های مختلف و فضاهای گوناگون شده است.

شلنگ خرطومی طوسی کشاورزی
شلنگ خرطومی طوسی کشاورزی

نصب لوله خرطومی طوسی کشاورزی

اجرا و نصب لوله خرطومی طوسی کشاورزی سوپرفلکس کار سختی نیست و حتما نیاز نیست تا از نیروی متخصص و حرفه ای استفاده گردد. تنها موردی که اهمیت دارد این است که باید نکات فنی و ایمنی جهت نصب آن رعایت گردد تا به صورت صحیح و اصولی نصب شده و در طول کارکرد آن دچار هیچ گونه نقص و ایرادی نگشته و در نتیجه به خوبی به فعالیت طولانی مدت و مفید خود ادامه دهد.

لوله خرطومی طوسی کشاورزی در مقابل انواع ضربه و فشار، کشش، وزن زیاد و… هم بسیار مقاوم و آسیب ناپذیر است و به همین دلیل در برابر این موارد و عوامل خارجی هم از خود مقاومت بسیار بالایی نشان می دهد.

به طور کلی تمامی ویژگی ها و خواص و مزیت هایی که برای لوله خرطومی طوسی کشاورزی گفته شد، موجب شده است که این لوله خرطومی تبدیل به یک لوله بسیار مقاوم و مقرون به صرفه گردد و در واقع در پروژه های گوناگون و مصارف مختلفی مورد استفاده قرار بگیرد. همچنین به دلیل مشکلات فراوان و دردسرهایی که اکثر لوله های خرطومی دارا می باشند و این محصول دارا نمی باشد، یک گزینه بسیار مناسب و پر مصرف جهت جایگزینی این نوع از لوله های خرطومی به شمار می رود.

به این مطلب چه امتیازی میدهید؟

ممنون امتیاز ثبت شد 0 / 5. 0

دیدگاهتان را بنویسید

شرکت ابزارخان

تولید کننده انواع سیستم های مدرن انتقال هوا و ذرات در مصارف صنعتی و ساختمانی

طراحی سیستم های کانال کشی برای کارخانه جات و فضاهای صنعتی، طراحی سیستم های مکنده برای کارگاه های نجاری و مصارف مشابه، لوله های مخصوص کشاورزی و انتقال بتن در پروژه های ساختمانی