خانهفروشگاهلوله خرطومی هوالوله خرطومی بتن

لوله خرطومی بتن

6,672,000 تومان

قیمت محصول فوق مربوط به سال 1398 میباشد. لطفا جهت دریافت مشاوره فنی و لیست قیمت جدید با ما در واتساپ در ارتباط باشید.

قیمت محصول برای یک شاخه یا کلاف کامل میباشد.

شناسه محصول: نامعلوم دسته:

کاربرد لوله خرطومی بتن چیست؟

لوله خرطومی بتن ابزارخان برای بتن ریزی قسمت‌های مختلف ساختمان ها نظیر بتن ریزی فونداسیون، بتن ریزی اسکلت ساختمان، بتن ریزی سقف ها، دال ها و بتن ریزی دیوارها استفاده می‌ شود. مواد اولیه ی بتن در کارخانه با ترکیبات مشخصی متناسب با نوع آن با هم مخلوط و بتن تولید می شود و سپس بتن خریداری شده را به وسیله کشنده‌های میکسردار به محل اجرا، می‌برند و توسط لوله های خرطومی بتن به محل اجرا انتقال می دهند. بتن منتقل شده باید به صورت یکدست توسط لوله خرطومی بتن در سطح یا در داخل قالب ها ریخته شود و با سازه ی میلگرد داخل آن درگیر شود تا مقاومت مورد نظر حاصل شود.

انواع لوله خرطومی بتن ابزارخان ساخته شده از PVC و ضد سایش می باشند. در میان ابعاد لوله های خرطومی ( لوله خرطومی 2 اینچ، لوله خرطومی 4 اینج، لوله خرطومی 6 اینچ ) لوله خرطومی 5 اینچ ابعاد استانداردی است که این شرکت تولید می کند. فناوری به کار گرفته در تولید لوله خرطومی بتن در جهت مقاومت حداکثری در برابر سایش می باشد.

از جمله دیگر محصولات مخصوص بتن شرکت ابزارخان لوله خرطومی بتن سوپر فلکس است که میتوانید به توضیحات آن مراجعه کنید.

انواع بتن های ساختمانی و نکات مهم در بتن ریزی

مواد تشکیل دهنده بتن بستگی به نوع آن دارد. بتن دارای انواع مختلفی می‌باشد که تفاوت آن‌ها در مواد اصلی به کار رفته در ساخت آن‌ها است. مواد اصلی که در ساخت و تهیه مورد استفاده قرار می‌گیرند با توجه به نوع کاربرد و خواص مورد نظر انتخاب می شود. مانند مقاومت، چگالی و همین‌طور مقاومت‌های شیمیایی و گرمایی می‌توان بتن مورد نظر و مواد تشکیل‌دهنده‌ی آن را انتخاب نمود.

  • سنگدانه شامل قطعات بزرگ در ترکیب بتن است ، معمولا شن درشت یا سنگ خرد شده مانند سنگ آهک یا گرانیت همراه با مواد ریزتر از قبیل ماسه ترکیب می شود.
  • سیمان پرتلند رایج‌ترین نوع سیمان برای کاربردهای معمول است. این ماده، عضو پایه‌ای بتن، ملات و خیلی از پلاسترها است. از بین تمامی اجزای تشکیل‌دهنده‌، تولید سیمان نسبت به بقیه موارد نیاز به انرژی بیشتری دارد.
  • آب از دیگر اجزای اصلی بتن اس. بتن از طریق یک فرآیند شیمیایی به نام هیدراته شدن، سفت می‌شود که در آن آب با سیمان وارد واکنش شده و بقیه اجزا را به هم می‌چسباند و ماده‌ای قدرتمندتر و مانند سنگ ایجاد می‌کند.
  • افزودنی های بتن شامل افزودنی های شیمیایی و افزودنی های معدنی می گردد که ممکن است با توجه به خواص مورد انتظار به کار برده شوند. افزودنی‌های شیمیایی می‌توانند سرعت گیرش را افزایش یا کاهش دهند و یا خواص مفید دیگری ایجاد کنند. سرعت گیرش یکی از عوامل تایین کننده در بتن ریزی ساختمان هاست و کنترل آن بسیار مهم است.

طبق توضیحات داده شده در مورد ترکیبات بتن، فرآیند تولید بتن از کاخانه و در حین ترکیب تا انتقال و بتن ریزی بسیار اهمیت دارد. سرعت گیرش بتن به مواردی از جمله کاربرد آن، محاسبات سازه ای، مسافت کارخانه تا محل بتن ریزی، فصل و اقلیم منطقه، ساعت بتن ریزی و همچنین شیوه ی بتن ریزی بستگی دارد. لوله خرطومی بتن با افزایش حداکثری سرعت انتقال بتن از داخل میکسر به محل، کمک شایانی می کنند. همچنین سهولت حمل این لوله ها باعت میشود فضا به صورت یکدست و متناسب بتن ریزی گردد. این امر تا قسمتی مرحله ی ویبره ی بتن را بهینه میکند.

لوله خرطومی لجن کش

مقاومت لوله خرطومی بتن

لوله خرطومی بتن ابزارخان بسیار مقاوم در برابر خوردگی و انواع مواد شیمیایی می باشد و به دلیل آن که در ساختار آن از ورقه های پی وی سی استفاده شده است موجب دو چندان شدن مقاومت آن در برابر ضربات و صدمات فیزیکی گشته است تا عملیات بتن ریزی به خوبی و بدون کوچکترین خللی در روند کلی پروژه، صورت پذیرد.. بنابراین در برابر فشار، کشیدگی، ضربه، سایش، پارگی و… ازخود مقاومت بسیار بالایی نشان داده و مانع از آسیب پذیری می گردد. مقاومت لوله خرطومی بتن به دلیل وزن زیاد مواد مورد انتقال و همچنین وجود سنگدانه در مواد اولیه ی بتن یکی از موارد تایین کننده در انتخاب لوله ی مناسب می باشد. و این موضوع لوله خرطومی بتن را شاخص میکند زیرا این لوله ها تا فشار مکش پنج بار را تحمل میکند.

با وجود اینکه لوله خرطومی بتن وزن بسیار زیادی ندارد، و همچنین مناسب بودن قیمت آن، نسبت به سایر مدل های مشابه همواره گزینه اصلی انتخاب برای پروژه ها می باشد. وزن کم لوله های بتن از سوی دیگر باعث می شود تا استفاده از آن ها نیز به راحتی صورت پذیرد، اما استحکام بسیار بالای لوله خرطومی بتن از جمله بزرگترین امتیاز هایی می باشد که مورد توجه کارفرما قرار می گیرد.

روند تولید لوله خرطومی بتن چیست؟

لوله‌های پلاستیکی به دلیل خواصی از قبیل وزن سبک، مقاومت شیمیایی بالا، خواص غیر خورنده و سهولت در ایجاد اتصالات، بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرند. لوله خرطومی بتن در ساخت و ساز های ساختمانی جهت انتقال بتن استفاده می شود. پلی وینیل کلراید (PVC) ماده ی اصلی تشکیل دهنده آن است. این محصول توسط دستگاه اکسترودر در داخل کارخانه تولید می شود.

تولید و ساخت لوله خرطومی بتن با بهره گیری از ماشین آلات، تجهیزات و هم چنین نیروی متخصص در کارخانه های صنعتی انجام می گیرد. تمامی لوله های خرطومی بتن پس از ساخت مورد آزمایش و تست قرار می گیرند و نمونه های مورد دار و معیوب از خط تولید خارج می گردند.

واضح است که وقتی سخن از ابعاد و سایز یک لوله به میان می آید، در واقع منظور قطر دهانه ( سطح مقطع لوله موردنظر ) می باشد. لوله بتنی ابزارخان نیز از این قاعده مستثنی نبوده و سایزبندی آن بر مبنای قطر لوله اندازه گیری می گردد. لازم به ذکر است که برای انداره گیری قطر لوله های بتنی همواره قطر داخلی لوله مدنظر می باشد. چرا که بدنه داخلی تعیین کننده گنجایش و ظرفیت لوله می باشد که بتن از آن عبور می نماید. علاوه بر میزان ظرفیت و گنجایش، مطابقت قطر لوله با دستگاه های میکسر از جمله موارد مهم در تولید این لوله خرطومی بتن می باشد.

قطر داخلی لوله خرطومی بتن در یک سایز تولید و ارائه می گردد که مطابق استاندارد دستگاه های میکسر و انتقال بتن است. لوله های خرطومی بتن تولیدی برای هر شاخه در طول 24 متری به بازار ارائه می گردند.

لوله خرطومی بتن سوپر فلکس

مزیت های لوله خرطومی بتن چیست؟

استفاده از لوله خرطومی بتن ابزارخان مزیت های زیادی همراه دارد. از جمله سرعت بیشتر در بتن ریزی و کاهش میزان اتلاف مواد اولیه. همانطور که اشاره شد سرعت انجام بتن ریزی، به دلیل سرعت سفت شدن بتن در ساختمان ها یکی از موارد تاثیر گذار در اجرا و همچنین محاسبات سازه بتنی است.  سهولت انتقال لوله خرطومی بتن به روند بتن ریزی کمک میکند و بتن به راحتی و به صورت یکدست در میان سازه ی میلگرد قرار میگیرد و مرحله ی ویبره ی بتن را آسان تر می کند.

همچنین هزینه ی بسیار پایین این لوله ها که همواره در هزینه های سنگین ساخت و ساز تاثیر گذار است مزیت فراوانی نسبت به سایر لوله ها دارد.و یکی دیگر از علل محبوبیت آن هم مناسب بودن قیمت لوله خرطومی بتن است چرا که مسئله تامین بودجه مسئله ای است که ذهن هر مهندس و یا کارفرمایی را به خود مشغول نموده و کاملا درصدد کاهش این هزینه ها بر می آید. در نتیجه این کم بودن هزینه های لوله خرطومی بتن ریزی می تواند یکی از مهمترین علل محبوبیت این سیستم باشد.

بدین ترتیب لوله خرطومی بتن با در نظر گرفتن ویژگی ها و توانایی های فراوانی که دارد و همچنین مزیت ها و برتری های فراوانی که نسبت به سایر لوله های بتن دارا می باشد، از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار شده و باعث شده است که گزینه بسیار مناسبی جهت جایگزینی برای سایر لوله های خرطومی باشد که مشلات و مسائل فراوانی را با خود به همراه می سازند. لوله خرطومی بتن با مقاومت سایش بالا همچنین کیفیت و قطر استاندارد بهترین انتخاب برای پروژه های شماست برای اطلاعات بیشتر با نمایندگی لوله خرطومی بتن ابزارخان در ارتباط باشید.

به این مطلب چه امتیازی میدهید؟

ممنون امتیاز ثبت شد 5 / 5. 3

1 review for لوله خرطومی بتن

  1. مهدی

    با سلام
    از این محصول برای انتقال مواد دیگر هم میشه استفاده کرد؟

    • مدیریت سایت

      لوله های خرطومی تنوع بالایی دارن اگر اطلاعات بیشتری در رابطه با کارتون بدین میتونیم راهنماییتون کنیم چه لوله ای استفاده کنید.

دیدگاه خود را بنویسید

شرکت ابزارخان

تولید کننده انواع سیستم های مدرن انتقال هوا و ذرات در مصارف صنعتی و ساختمانی

طراحی سیستم های کانال کشی برای کارخانه جات و فضاهای صنعتی، طراحی سیستم های مکنده برای کارگاه های نجاری و مصارف مشابه، لوله های مخصوص کشاورزی و انتقال بتن در پروژه های ساختمانی