خانهمقالاتلوله خرطومي كابين ماشين سنگين

لوله خرطومي كابين ماشين سنگين

لوله خرطومي كابين ماشين سنگين

لوله خرطومي كابين ماشين سنگين همان گونه که از نام آن مشخص است نوعی لوله خرطومی هوا است که جهت استفاده در خودرو های سنگین مورد استفاده قرار می گیرد.

لوله خرطومي كابين ماشين سنگين (Heavy Machine Cabin Flexible Duct) به صورت کلی جهت استفاده به عنوان لوله اگزوز خودرو های سنگین مورد استفاده قرار می گیرد و درواقع از داخل آن هوای گرم و دوده عبور داده می شود. بنابراین مسئله ای که در مورد لوله خرطومي كابين ماشين سنگين بسیار حائذ اهمیت است این مورد است که باید این لوله خرطومی حداقل تا دمای 500+ درجه سانتیگراد مقاوم باشد تا بتوان به راحتی از آن در هنگام عبور حرارت بالا و در شرایط جوی که امکان آتش سوزی وجود دارد استفاده گردد و در عین حال هیچ گونه آسیبی به آن وارد نگردد.

لوله خرطومي كابين ماشين سنگين را در سایزهای مختلف از سایزهای بسیار کوچک برای کاربری های محدودتر گرفته تا سایز های بسیار بزرگتر جهت استفاده در کاربری های بزرگتر می توان تولید نمود و درواقع گستره بسیار عظیمی را شامل می گردد. اما لوله خرطومي كابين ماشين سنگين را تنها می توان در طول های 6 متری آن را تولید نموده و مورد استفاده قرار داد.

لوله خرطومي كابين ماشين سنگين از انعطاف پذیری بسیار مناسبی بهره مند می باشد و علت آن هم جهت انتقال هرچه بیشتر و بهتری موادی است که در داخل آن عبور می نمایند. بدین ترتیب این خاصیت انعطاف پذیری لوله خرطومي كابين ماشين سنگين  موجب  شده است تا این لوله به راحتی به هر شکل و حالتی در آمده و در هر فضا و کاربری قابل استفاده باشد.

لوله خرطومي كابين ماشين سنگين را می توان از متریال های گوناگونی نظیر گالوانیزه، استیل، سیلیس و… تولید نمود و اگر اندگی با هر یک از این متریال ها آشنایی داشته باشید می دانید که دارای مقاومت و استحکام بسیار بالایی هستند و با آسانی دچار آسیب و صدمه نمی گردند. درواقع در برابر انواع ضربه، فشار و کشش بسیار مقاوم بوده و به راحتی پاره و یا خراب نمی گردند. بدین ترتیب به آسانی می توان از لوله خرطومي كابين ماشين سنگين در شرایط دشوار و شرایط نامساعد جوی و آب و هوایی استفاده نمود. درواقع همین علت ها است که موجب شده است تا لوله خرطومي كابين ماشين سنگين از طول عمر بسیار بالایی بهره مند گردد.

سبکی وزن نیز از دیگر ویژگی های منحصر به فرد لوله خرطومي كابين ماشين سنگين می باشد چرا که سایر کانال های هوا اکثرا دارای وزن بسیار بالایی می باشند و به همین علت حمل و جا به جایی آنها همراه با مشکلاتی همراه بوده و خصوصا در زمان نصب هم به علت سنگینی وزن نیاز به نیروی کمکی و نصاب فراوانی است اما لوله خرطومي كابين ماشين سنگين به علت وزن پایینی که دارد هم به سرعت تولید شده و هم جابه جایی آن در کوتاه ترین زمان ممکن و در نهایت سهولت انجام می گردد و سپس در صورت نصب نیاز به نیروی نصاب زیادی نیز نبوده و در زمان بسیار کوتاهی می توان آن را در محل پروژه مورد نظر اجرا و نصب نمود.

لوله خرطومي كابين ماشين سنگين در مقابل ورود اشیایی تا قطر 1.5 میلیمتر از خود مقاومت بسیار بالایی نشان داده و دچار هیچ گونه آسیبی نمی گردد. درواقع این عامل مقاومت بالای لوله خرطومي كابين ماشين سنگين موجب شده است تا این نوع از لوله خرطومی در طول عمر کارکرد خود تحت هیچ شرایطی نیاز به تعمیرات و نگهداری پیدا نکرده و در این جهت علاوه بر افزایش طول عمر خود موجب حذف هزینه های ناشی از تعمیرات و نگهداری شده و در نهایت باعث صرفه جویی فراوانی در این زمینه می گردد. درواقع صرفه جویی در هزینه های اولیه و جاری پروژه یک عامل بسیار مهمی است که تمامی سازندگان و مثرف کنددگان همواره این امررا مد نظر خود قرار می دهند.

بنابراین با توجه به این که کانال های قدیمی دارای مشکلات و مسائل فراوانی بوده و دردسر های متعددی را با خود همراه می ساختند، لوله خرطومي كابين ماشين سنگين دارای هیچ یک از این ایرادات نبوده و با کیفیت بسیار بالا به فعالیت خود ادامه می دهد و در نتیجه می توان به این نتیجه گیری دست یافت که به طور قطع لوله خرطومي كابين ماشين سنگين یکی از بهترین و مناسب ترین گزینه ها جهت استفاده در کاربری های متعددی است که نیاز به انتقال دوده و هوای گرم در خودرو های سنگین و نیمه سنگین می باشد.

لوله خرطومي كابين ماشين سنگين دارای سرعت تولید بالا، دسترسی آسان، سهولت تولید و اجرا، قیمت مقرون به صرفه، مقاومت و استحکام بسیار بالا، ساختاری کاملا یکدست و یکپارچه، وزن سبک و… می باشد و تمامی این مزایا در کنار یکدیگر در نهایت منجر به به وجود آمدن یک محصول صد در صد به صرفه و کاربردی شده است که روز به روز هم به متقاضیان استفادخ از آن افزوده می گردد.

به این مطلب چه امتیازی میدهید؟

ممنون امتیاز ثبت شد 0 / 5. 0

دیدگاهتان را بنویسید

شرکت ابزارخان

تولید کننده انواع سیستم های مدرن انتقال هوا و ذرات در مصارف صنعتی و ساختمانی

طراحی سیستم های کانال کشی برای کارخانه جات و فضاهای صنعتی، طراحی سیستم های مکنده برای کارگاه های نجاری و مصارف مشابه، لوله های مخصوص کشاورزی و انتقال بتن در پروژه های ساختمانی