خانهفروشگاهلوله خرطومی هوالوله خرطومي آلومينيمي نسوز

لوله خرطومي آلومينيمي نسوز

تومان

قیمت محصول فوق مربوط به سال 1398 میباشد. لطفا جهت دریافت مشاوره فنی و لیست قیمت جدید با ما در واتساپ در ارتباط باشید.

قیمت محصول برای یک شاخه یا کلاف کامل میباشد.

شناسه محصول: نامعلوم دسته:

لوله خرطومي آلومينيمي نسوز درواقع یک نوع لوله خرطومی هوا است که جهت فضاهایی مورد استفاده قرار می گیرد که نیاز است تا دماهای بسیار بالا را تحمل نماید.

ساختار لوله خرطومي آلومينيمي نسوز (Fireproof Flexible Aluminum Duct) بدین صورت است که از یک لایه ورق آلومینیوم لمینیت شده با روکش نسوز تولید می گردد و همین لایه از لوله خرطومي آلومينيمي نسوز در برابر نفوذ حرارت و احتمال آتش سوزی تا حد بسیار زیادی محافظت می نماید و درواقع به همین علت است که با خاطری آسوده می توان از لوله خرطومي آلومينيمي نسوز در فضاهایی که احتمال خطر آتش سوزی وجود دارد استفاده نمود بدون آن که کوچکترین آسیبی به لوله خرطومي آلومينيمي نسوز وارد گردد، آتش بگیرد و یا دچار پارگی و خراش گردد.

لوله خرطومي آلومينيمي نسوز دارای تنوع سایزی گسترده ای است بدین ترتیب که می توان آن را در سایزهای گوناگون از جمله 32 ، 40 ، 65 ، 75 ، 90 ، 100 ، 120 ، 150 ، 200 ، 400 میلی متر تولید نمود و طول استانداردی که به صورت عمومی این نوع لوله خرطومی تولید می گردد 25 متر می باشد و اگر نیاز باشد تا در سایز های کوتاه تر و کوچک تر هم از آن استفاده گردد می توان لوله خرطومي آلومينيمي نسوز را به راحتی بریده و به طول های کوتاه تری تقسیم بندی نمود و بدین ترتیب از متراژ های کوتاه تر این لوله خرطومی هم استفاده نمود.

همان طور که گفته شد کاربری اصلی و اساسی لوله خرطومي آلومينيمي نسوز جهت استفاده در حرارت های بسیار بالا است بنابراین این لوله خرطومی را در بازه دمایی 50- الی 250+ درجه سانتی گراد تولید می نمایند و بدین ترتیب این لوله خرطومی در این بازه دمایی به راحتی می توان از خود عملکردی کاملا مثبت و با کیفیت ارائه داده و موجب افزایش بسیار زیاد طول عمر لوله خرطومي آلومينيمي نسوز شد.

لوله خرطومي آلومينيمي نسوز دارای انعطاف پذیری بسیار بالایی است بدین صورت که به آسانی خم شده، فشرده شده و به هر شکل و حالتی در می آید و بدین ترتیب می توان از آن در فضاها و شرایطی که امکان عبور و قرار گیری در آنها با مشکلاتی همراه است استفاده نمود. این در حالی است که این خاصیت بسیار مناسب انعطاف پذیری برای همه انواع لوله ها و کانال های انتقال هوا وجود نداشته و در واقع در بسیاری از فضاهایی که این نوع لوله ها امکان عبور ندارند، لوله خرطومي آلومينيمي نسوز به آسانی و سهولت می تواند از آن فضاها عبور نماید.

لوله خرطومي آلومينيمي نسوز بسیار سبک بوده و دارای وزن بسیار کمی می باشد و علت آن هم استفاده از ورق آلومینیوم در ساختار این لوله است که موجب شده است تا وزن کلی این لوله خرطومی بسیار پایین باشد و بدین ترتیب این عامل سبکی وزن تا حد بسیار زیادی به جا به جایی و اجرای این لوله خرطومی کمک نموده و موجب سرعت بخشیدن به این امر شده است.

در واقع می توان این گونه بیان نمود که سرعت تولید لوله خرطومي آلومينيمي نسوز بسیار بالا است به گونه ای که می توان در طی مدت زمان بسیار کوتاهی تعداد بسیار بیشتری از این نوع لوله خرطومی هوا را به سرعت تولید نمود و از طرفی به علت عدم پیچیدگی ساختار و سبکی وزن این کانال، اجرای آن در محل پروژه بسیار آسان و سریع قابل انجام است.

از لوله خرطومي آلومينيمي نسوز می توان تقریبا در تمامی فضاها و شرایط مختلف استفاده نمود بدون اینکه هیچ مانع و محدودیتی وجود داشته باشد و یا عامل و شرایطی مانع از عملکرد بهینه این کانال گردد. علت این امر هم همه جانبه بودن و مقاومت بسیار بالایی است که این کانال دارا می باشد و در واقع در برابر هر گونه عامل مزاحم و آسیب رسانی از خود مقاومت بسیار الا و مناسبی نشان می دهد به گونه ای که هیچ گونه نگرانی جهت استفاده از لوله خرطومي آلومينيمي نسوز در شرایط و در برابر عوامل گوناگون جوی و محیطی وجود ندارد.

این نوع لوله خرطومی را می توان با هزینه های بسیار کمی تولید نمود و حتی هزینه هایی که صرف تهیه آن و سپس اجرای آن پروژه می گردد کاملا منطقی و معقول است و در نهایت موجب کاهش بسیار چشمگیر هزینه های ابتدایی و جاری پروژه می گردد و این عامل که یه عامل بسیار مهم تلقی می گردد کاملا نیاز است تا به آن پرداخته شود تا بدین صورت تا حد بسیار زیادی موجب هزینه های ناشی از تولید و اجرای لوله خرطومي آلومينيمي نسوز گردد.

بدین ترتیب لوله خرطومي آلومينيمي نسوز با مزایا و ویژگی های فراوانی که دارا می باشد می تواند جایگزین بسیار مناسب و مقرون به صرفه ای برای سایر کانال ها و لوله های انتقال هوایی باشد که مشکلات و مسائل فراوانی را پدید آورده و در نهایت موجب کاهش راندمان کاری سیستم تهویه می گردند.

به این مطلب چه امتیازی میدهید؟

ممنون امتیاز ثبت شد 5 / 5. 1

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “لوله خرطومي آلومينيمي نسوز”

شرکت ابزارخان

تولید کننده انواع سیستم های مدرن انتقال هوا و ذرات در مصارف صنعتی و ساختمانی

طراحی سیستم های کانال کشی برای کارخانه جات و فضاهای صنعتی، طراحی سیستم های مکنده برای کارگاه های نجاری و مصارف مشابه، لوله های مخصوص کشاورزی و انتقال بتن در پروژه های ساختمانی