خانهفروشگاهلوله خرطومی هوالوله خرطومی ضد سایش PU

لوله خرطومی ضد سایش PU

1,080,000 تومان2,460,000 تومان

قیمت محصول فوق مربوط به سال 1398 میباشد. لطفا جهت دریافت مشاوره فنی و لیست قیمت جدید با ما در واتساپ در ارتباط باشید.

قیمت محصول برای یک شاخه یا کلاف کامل میباشد.

شناسه محصول: نامعلوم دسته:

لوله خرطومی ضد سایش، لوله خرطومی PU، لوله خرطومی پی یو و یا لوله خرطومی پلی اورتان ( که همگی نام های دیگر این محصول هستند ) یکی از انواع لوله خرطومی هوا است که از جنس پلی اورتان تولید شده و به کمک مفتول های فلزی در هم پیچیده شده و ظاهری استوانه ای و کاملا انعطاف پذیری را به وجود می آورد.

از نظر ظاهری لوله خرطومی ضد سایش PU شباهت بسیاری به لوله خرطومی پی وی سی دارد اما در اصل این دو کاملا باهم متفاوت هستند. این لوله خرطومی PU در اصل ساختار نرم تری نسبت به لوله خرطومی پی وی سی داشته و برجستگی های سطح و داخل آن کمتر است از همین جهت عمل انتقال و جا به جایی ذرات را به سرعت و با راحتی بیشتری انجام می دهد و عملیات مکش را ساده تر می کند.

کاربرد لوله خرطومی ضد سایش PU

اصلی ترین و مهم ترین کاربری این لوله خرطومی هنگام مکش ذرات و مواد ساینده است و با همین ویژگی در فضاها و کاربری های مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین در انواع صنایع تجاری و صنعتی و همچنین جاروبرقی های صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد.

از دیگر کاربری های این لوله خرطومی، در سیستم های تهویه مطبوع و جهت انتقال هوا است.

از این لوله خرطومی در سیستم های گرمایشی هم می توان استفاده کرد و علت این امر مقاومت دمایی بسیار بالای آن است که در بازه دمایی ۲۰- الی ۸۰ درجه سانتی گراد قابل استفاده خواهد بود.

بنابراین می توان به این نتیجه گیری دست یافت که از لوله خرطومی ضد سایش تنها در یک کاربری استفاده نمی شود و کاربری های گسترده ای را شامل می شود.

ویژگی های لوله خرطومی ضد سایش پلی اورتان

این لوله خرطومی از مقاومت کششی بسیار بالایی برخوردار است و در همین راستا در مقابل کشش بسیار مقاوم بوده و دچار پارگی نمی شود. علاوه بر مقاومت در برابر پارگی، در برابر سایش هم کامل مقاوم بوده و دچار هیچ گونه ساییدگی نمی شود.

مقاومت لوله خرطومی ضد سایش بسیار بالا است و علاوه بر موارد ذکر شده، در برابر فشارهای جانبی وارده هم از خود مقاومت کاملا بالایی نشان می دهد.

عوامل طبیعی نظیر آب و هوای نا مساعد، بارش باران و برف، سرما و گرمای شدید، تابش مستقیم نور خورشید و… هیچ یک قادر به آسیب رساندن به این لوله خرطومی نیستند. حتی حشراتی که اکثرا به داخل کانال ها ممکن است نفوذ کنند، هیچ یک موجب بروز آسیب به کانال نشده و در نتیجه کانال خرطومی طول عمر بسیار بالایی دارد. این خصوصیت مزیت های فراوانی را به همراه دارد.

مقاومت و طول عمر بالای این لوله خرطومی موجب شده است که هزینه های ناشی از تعمیرات آن و یا حتی تعویض، تا مقدار قابل توجهی کاهش یافته و عملا برای مدت طولانی از بین برود. بنابراین این لوله خرطومی هم در هزینه ها تا مقدار قابل توجهی صرفه جویی می کند و هم در صرف انرژي و زمان.

این کانال کاملا مناسب افرادی است که زمان برای آن ها معقوله بسیار مهمی است و می خواهند تا حد ممکن در زمان صرفه جویی کرده و در زمان مناسب پروژه خود را به اتمام برسانند.

در طی بازه زمانی بسیار کوتاهی می توان این لوله خرطومی را تولید کرد و پس از آن هم زمان بسیار کوتاهی صرف راه اندازی و نصب آن خواهد شد. از این رو در زمان بسیار صرفه جویی کرده و در طی بازه زمانی بسیار کوتاهی این لوله خرطومی را در محل پروژه نصب و اجرا کرد.

قیمت لوله خرطومی ضد سایش

قیمت ثابت و مشخصی را برای این لوله خرطومی نمی توان در نظر گرفت چرا که قیمت آن کاملا وابسته به عواملی همچون سایز، متراژ، کاربری و ویژگی هایی است که برای این لوله خرطومی به هنگام تولید تعبیه می شود. اما این هزینه ها شامل هزینه های بالایی نیستند. بنابراین هزینه هایی که در جهت تولید این لوله خرطومی صرف می شود هزینه های بالایی نیست و با صرف هزینه اندک و مقرون به صرفه می توان این لوله خرطومی را تولید کرد. از طرفی هزینه هایی که در جهت نصب و راه اندازی این لوله صرف میشود هم هزینه های اندک و مناسبی است.

وزن لوله خرطومی ضد سایش پلی اورتان

این لوله خرطومی از وزن بسیار پایینی برخوردار است. دلیل این مسئله هم استفاده از مواد و متریال بسیار سبکی است که در تولید آن مصرف می شود. ورقه های پلی اورتان به تنهایی وزن بالایی ندارند و در کنار مفتول فلزی در نهایت وزن سنگینی را به وجود نمی آورند. از همین رو جا به جایی و حمل آن به دلیل وزن سبک با سرعت بالاتری انجام می پذیرد. این مسئله موجب می شود که در زمان بسیار صرفه جویی شود.

از طرفی از آن جایی که گفته شد مواد و متریال به کار رفته در لوله خرطومی ضد سایش متریال سبک و ساده ای هستند، ساختار کلی لوله خرطومی بسیار ساده است و از همین جهت نصب و راه اندازی آن هم با سادگی و سرعت همراه خواهد بود و نیاز به نیروی متخصص و حرفه ای نخواهد داشت. به این ترتیب در هزینه هایی که ممکن بود به هنگام نصب و استخدام نیروی نصاب صرف شود تا میزان بالایی صرفه جویی می شود.

سایز لوله خرطومی ضد سایش

این لوله خرطومی را می توان از ۴ الی ۲۵ سانتیمتر تولید کرد و این تنوع بالا در تولید سایز موجب شده است که در بسیاری از کاربری ها و فضاهای گوناگون جای گرفته و مورد استفاده قرار بگیرد. اما در مورد متراژ آن این تنوع وجود نداشته و تنها می توان آن را در طول های ۶ متری تولید کرد. اگر نیاز به متراژ بالاتری از آن باشد، به کمک رابط آن ها را به یکدیگر متصل کرده و متراژ بالاتری را داشته باشید. در صورت نیاز به استفاده از متراژ پایین تر، می توان به کمک کاتر آن را به متراژ پایین تر برید و مورد استفاده قرار داد.

لوازم جانبی لوله خرطومی ضد سایش

هنگامی که لوله خرطومی پلی اورتان در هر پروژه ای مورد استفاده قرار می گیرد، بسته به نیاز و نوع پروژه ممکن است خود به تنهایی مورد استفاده قرار بگیرد و یا نیاز به قطعات و لوازم کمکی داشته باشد. این قطعات شامل قطعات بسیار با کیفیت و با دوامی هستند که درست همانند خود لوله خرطومی ضد سایش از کیفیت و دوام بسیار بالایی برخوردار هستند.

برای مثال برای اتصال کانال خرطومی به دیوار یا سقف از ساپورت سقفی یا دیواری می توان استفاده کرد که سر و ته کانال را به دیوار یا سقف متصل می کند. رابط ها قطعاتی هستند که جهت اتصال دو سر کانال با سایز یکسان مورد استفاده قرار می گیرد و جهت اتصال کانال هایی با سایزهای متنوع می توان از تبدیل ها استفاده کرد. از تبدیل ها جهت اتصال کانال هایی با شکل مقطع متفاوت هم استفاده می شود. برای مثال اتصال کانال گرد به چهارگوش که از اتصال چهارگوش به گرد استفاده می شود.

زانویی ها جهت اتصال کانال هایی با زوایای مختلف استفاده می شود که به صورت زانو ۹۰ درجه، ۶۰ درجه، ۳۰ درجه، ۴۵ درجه و… تولید شده و در فضای مورد نظر مورد استفاده قرار می گیرد. دریچه ها نهایی ترین قطعه هستند که هوای خروجی از کانال را در فضا پخش می کند و به کمک دمپر می توان فشار و سرعت هوای خروجی را تنظیم کرد. دمپرها به شکل دستی و برقی هستند.

لوله خرطومی پی یو

لوله خرطومی پی یو

لوله خرطومی پی یو  از یک لایه نوار پی یو تشکیل شده است و این نوار ها به کمک مفتول های فنری فلزی به قطر یک تا دو میلی متر که در میان این نوارها تعبیه می گردند در جای خود استوار قرار می گیرد و موجب می گردد تا این کانال خرطومی دارای ظاهری کاملا استوار بوده و دارای مقطع دایره ای شکل نیز باشد.

لوله خرطومی پی یو را در سایزهایی نظیر  3_4_5_6_7_8_9_10_11_12_14_15_17_20_25_30_35_40_45_50_55_60_65_70_75_80_90 سانتی متر قابل تولید می باشد و این تنوع سایزی منجر به استفاده گسترده از آن در بسیاری از فضاها و کاربری های متنوع در شرایط گوناگون می باشد.

این محصول لوله خرطومی در طول های 10 متری نیز قابل تولید می باشد و درواقع امکان تولید در متراژ دلخواه وجود نداشته و تنها اگر نیاز به استفاده از متراژ کمتر باشد می توان آن را به آسانی به کمک ابزار های ساده برش زده و به طول های کوتاه ترین تبدیل نمود. اما در وزن های مختلفی نیز می توان این لوله خرطومی را تولید نمود چرا که در هر کاربری و هر شرایطی نیاز به وزن های مختلفی از لوله خرطومی پی یو می باشد.

میزان دمایی که لوله خرطومی پی یو در آن بازه دمایی می تواند بدون آنکه کوچکترین آسیبی به آن وارد گردد، فعالیت نماید، بازه دمایی بین 20- الی 80+ درجه سانتی گراد می باشد و در این بازه دمایی دچار آتش سوزی و یا آسیب نمی گردد.

لوله خرطومی پی یو از انعطاف پذیری بسیار مناسب و بالایی برخوردار است و به همین علت انعطاف پذیری به آسانی حالت پذیر بوده و به هر شکل و حالتی در می آید. این خاصیت انعطاف پذیری باعث می شود تا به سادگی فشرده و جمع شده و این خاصیت جمع شدگی باعث می شود که هنگام حمل و انبار نمودن تعداد بسیار زیادی از محصول را بتوان حمل و یا انبار نمود.

لوله خرطومی پی یو (PU Flexible duct) دارای وزن بسیار سبکی می باشد به صورتی که وزن بسیار کمی دارد و درواقع این وزن پایین موجب شده است که حمل آن و همچنین اجرا و نصب آن در پروژه های مختلف به آسانی و با سرعت بسیار بالایی انجام پذیرد و درواقع عملیات مد نظر را به سهولت هرچه تمام تر به اتمام برساند.

سطح داخلی لوله خرطومی پی یو  کاملا صاف و یکدست می باشد و به همین علت مواد و هوا از داخل آن به آسانی عبور می نماید بدون آنکه به هیج مانعی برخورد نماید و از طرفی صاف بودن سطح داخلی مانع از تجمع گرد و خاک در داخل آن می گردد. همچنین علاوه بر صاف بودن سطح داخلی، بدون هر گونه درز و شکافی می باشد به همین علت مواد، مایعات و هوا که از داخل آن عبور می گردد دچار نشتی نشده و مانع از هدر رفتن انرژی می گردد.

از طرفی سطح خارجی لوله خرطومی پی یو عاری از هرگونه خلل و فرجی می باشد و به همین علت نیز مانع از نفوذ و ورود  رطوبت، حرارت، آب، مواد شیمیایی و اسیدی، روغن، بنزین، اسیدها، نور آفتاب، حشرات و… می گردد در نتیجه کاملا مانع از آسیب رساندن به لوله خرطومی می گردد و باعث می شود تا لوله خرطومی پی یو در مدت زمن طولانی تری فعالیت نموده و تا حد فراوانی بر طول عمر آن افزوده گردد.

لوله خرطومی پی یو در برابر سایش، فرسایش، انواع ضربه، فشارهای جانبی، پیچ و تاب و… نیز از خود مقاومت بسیار بالا و مناسبی نشان می دهد و این مقاومت و استحکام نیز می تواند یکی دیگر از عوامل افزایش طول عمر لوله خرطومی پی یو باشد.

لوله خرطومی پی یو کاملا تراکم پذیر بوده و از حداقل شعاع خمش بهره مند می باشد.

این نوع از لوله خرومی هوا در میان انواع کانال هایی که جهت کاربری های مختلف استفاده می گردد به علت مزیت ها و برتری هایی که نسبت به سایر کانال ها دارد مورد استفاده بیشتری قرار گرفته و تا حد فراوانی مورد توجه قرار می گیرد.

از این لوله خرطومی در کاربری های متعدد نظیر کارخانه ها و صنایع گوناگون، فضاهای مسکونی، اداری، تجاری، تفریحی، فرودگاه ها، اقامت ها و هتل ها، مراکز آموزشی و فرهنگی و… و جهت استفاده در انواع سیستم های تهویه، سرمایش گرمایش، هوارسان، انتقال مواد و ذرات پودری ریز، انواع گازها و گازهای شیمیایی، آب، انواع مایعات و… مورد استفاده قرار می گیرد.

قیمت لوله خرطومی پی یو بالا نبوده و با دارا بودن یک بودجه بسیار مناسب و کم می توان پروژه هایی که مربوط به این کانال می باشد را به اتمام رسانید و درواقع تمامی مزایایی که برای لوله خرطومی پی یو ذکر شد و همچنین قیمت بسیار مناسب و مقرون به صرفه آن در کنار سرعت اجرای بسیار بالا باعث شده است که در بسیاری از پروژه ها استفاده از این لوله خرطومی در اولویت قرار بگیرد.

لوله خرطومي پلي اورتان

لوله خرطومي پلي اورتان جهت جابه جایی و انتقال موادی همچون ذرات چوب، گرانول، گرد و غبار و… مورد استفاده قرار می گیرد و علاوه بر موارد ذکر شده، در سیستم های تهویه مطبوع در فضاهای مختلف مورد استفاده قرار می گیرد.

ویژگی های لوله خرطومي پلي اورتان

این لوله خرطومی از ویژگی های بسیار ویژه و منحصر به فردی بهره مند است که یکی از اصلی ترین و مهم ترین این ویژگی ها، خاصیت انعطاف پذیری بالای آن است که این ویژگی مزایای بسیار زیادی را با خود به همراه دارد. تصور کنید قصد دارید در یک فضایی که محدودیت هایی دارا است از یک کانال انتقال هوا یا مواد استفاده کنید. اگر آن کانال به صورت صلب و بسیار مستحکم باشد، امکان عبور از آن فضا دشوار و در بسیاری از مواقع کاملا غیر ممکن خواهد بود.

بنابراین در این شرایط کانالی که از خاصیت انعطاف پذیری برخوردار است، بسیار کارآمد خواهد بود زیرا به دلیل خاصیت انعطاف پذیری به راحتی به هر شکل و حالتی در آمده و قادر به جای گیری در هر فضا و شرایطی خواهد بود. از طرفی به دلیل ویژگی انعطاف پذیری، در فضایی قابل جای گیری بوده، فضای زیادی را اشغال نمی کند، به راحتی جمع شده و می توان تعداد بسیار زیادی از این لوله خرطومی را در یک فضا قرار دارد.

از جمله مهم ترین و بارزترین ویژگی این محصول ضد سایش بودن آن می باشد.

مورد دیگری که باعث می شود تا استفاده از آن در حال افزایش باشد؛ مقاومت بالای آن در برابر پارگی و کشیدگی و همچنین تغییر حالت می باشد. زیرا لوله خرطومی پلی اورتان دارای حالت پذیری بسیار بالایی می باشد؛ به همین دلیل در برابر فشار های بیرونی کاملا منعطف عمل می نماید و به این ترتیب اثری از پارگی و آسیب های سطحی در این لوله مشاهده نمی شود.

از این رو به لوله خرطومی پلی اورتان یک لوله خرطومی اتصال ناپذیر نیز گفته می شود که دارای مقاومت و درجه استحکام بسیار بالایی می باشد. ذکر این نکته نیز لازم است که می توان جهت افزایش مقاومت لوله خرطومی پلی اورتان می توان ضخامت بدنه آن را افزایش داد و یا قطر مفتول فولادی به کار رفته در ساختار آن را، تا حدودی بیشتر در نظر گرفت.

قیمت لوله خرطومي پلي اورتان

هزینه هایی که در جهت تولید لوله خرطومي پلي اورتان صرف می شود شامل هزینه های بالایی نیست و با صرف هزینه های اندک می توان آن را تولید کرد و در واقع جهت تولید این لوله خرطومی نیاز به صرف هزینه های بالایی نیست. از طرفی جهت حمل، جابه جایی و نصب آن هم نیاز به صرف هزینه هنگفت نداشته و با تامین هزینه های اندک می توان این لوله خرطومی را در محل مورد نظر نصب و راه اندازی کرد. بنابراین این لوله خرطومی را می توان یک لوله خرطومی کاملا مقرون به صرفه و اقتصادی معرفی کرد و از آن جایی که برای بسیاری از افرادای که در حال اجرای یکی پروژه تهویه یا انتقال مواد هستند، صرفه جویی در هزینه ها بسیار اهمیت دارد، لوله خرطومي پلي اورتان برای آن ها می تواند یک گزینه بسیار مناسب و کاربردی محسوب شود.

مقاومت لوله خرطومي پلي اورتان

لوله خرطومي پلي اورتان از مقاومت و استحکام بسیار بالایی برخوردار است. در برابر عواملی همچون فشارهای وارده، کشش، ساییدگی کاملا مقاومت است بنابراین در برابر این گونه از عوامل از خود مقاومت بالایی نشان داده و از همین رو دچار آسیب نخواهد شد. از طرفی در برابر عواملی نظیر عوامل شیمیایی، سمی و عواملی که کاملا آسیب رسان و خطرناک به نظر می رسند، مقاومت بالایی داشته و دچار هیچ گونه مشکل و آسیبی نخواهد شد چرا که ساختار لوله خرطومي پلي اورتان به گونه ای طراحی شده است که در برابر این دسته از مواد از خود مقاومت بسیار بالایی نشان می دهد.

لوله خرطومي پلي اورتان را می توان در فضای باز و در معرض عوامل طبیعی هم قرار داد بدون آن که هیچ گونه نگرانی در مورد عواملی همچون تابش مستقیم نور خورشید، اشعه uv، گرما و سرمای شدید، شرایط نا مناسب جوی و آب و هوایی، باران، باد، برف، حشرات موذی و… هیچ کدام قادر به آسیب رساندن به این لوله خرطومی نیستند و به این ترتیب لوله خرطومي پلي اورتان از طول عمر بسیار بالایی برخوردار خواهد بود. در واقع این مقاومت و طول عمر بالا باعث شده است که در هزینه ها و زمان تا میزان بسیار زیادی صرفه جویی شود. چرا که طول عمر بالا شما را از تهیه کانال جدید بی نیاز می کند و مقاومت بالا هم موجب می شود که این لوله خرطومی دیرتر خراب شده و نیاز شما را به صرف هزینه و زمان جهت تعمیر و تعویض آن تا میزان بسیار زیادی کاهش می دهد.

وزن و ساختار لوله خرطومي پلي اورتان

لوله خرطومي پلي اورتان بسیار سبک است. زیرا مواد و متریالی که در ساخت آن مصرف می شود شامل مواد و متریال ساده و بسیار سبکی است که در نهایت وزن این لوله خرطومی هوا بسیار کم و سبک است و همین مسئله موجب می شود که امکان جا به جایی آن بسیار آسان بوده و می توان در کوتاه ترین زمان ممکن این لوله خرطومی را تولید نمود و سپس در سریع ترین زمان ممکن جا به جا کرده و در محل پروژه راه اندازی کرد.

لوله خرطومی پلی اورتان متشکل از ترکیبی به نان پلی اورتان نرم می باشد که با یک فنر فولادی تقویت می شود و حجمی دایره ای شکا و انعطاف پذیر به لوله می بخشد.

این لوله خرطومی در ساختار بسیار شبیه به لوله خرطومی پی وی سی ( PVC )، می باشد؛ اما در عمل باید به این نکته توجه داشت که مقاومت و ضد سایش بودن لوله خرطومی پلی اورتان بسیار بیشتر از کانال های پی وی سی می باشد.

برخلاف سایر نمونه های لوله خرطومی مکنده، لوله خرطومی پلی اورتان کاملا حالت پذیر می باشد و دارای مقاومت دمایی بالایی نیز می باشد و شاید علت محبوبیت آن در میان فعالان صنعتی نیز همین مورد باشد.

این داکت فلکسی در سایز و قطر دهانه متنوعی تولید می گردد. به طور کلی لوله خرطومی پلی اورتان از قطر دهانه 4 تا 20 سانت طراحی و تولید می گردد.

همین مسئله موجب سرعت بخشیدن به انجام کار و صرفه جویی بسیار در زمان می شود. برای افرادی که به زمان اهمیت می دهند و برایشان اتمام به موقع پروژه از اهمیت بالایی برخوردار است، استفاده از لوله خرطومي پلي اورتان کاملا پیشنهاد می شود.

لوله خرطومي پلي اورتان را می توان در سایزهای مختلفی تولید کرد و در فضاهای مختلف مورد استفاده قرار داد. در واقع هیچ گونه محدودیتی جهت استفاده از این لوله خرطومی در پروژه های مختلف وجود نداشته و در تمامی پروژه های گوناگون با کاربری های مختلف و در متراژ متنوع مورد استفاده قرار می گیرد. همین تنوع موجب استفاده گسترده از آن در کاربری ها و فضاهای مختلف شده است.

لوله خرطومي PVC

لوازم جانبی لوله خرطومي پلي اورتان

هنگامی که در یک پروژه نیاز به استفاده از این لوله خرطومی پیدا می شود، ممکن است به صورت تنهایی مورد استفاده قرار بگیرد و یا نیاز به استفاده از لوازم جانبی هم باشد. انواع و اقسام لوازم جانبی در ابعاد، اشکال و تعداد مختلف قابل تولید هستند که هریک وظیفه ای را بر عهده دارند و از کیفیت بسیار بالایی برخوردارند که در نهایت موجب پیشرفت و بالا رفتن کارایی کل سیستم می شوند.

برخی از قطعات هم بنا بر نیاز پروژه به صورت سفارشی و مخصوص همان پروژه تولید شده و مورد استفاده قرار می گیرند.

برای ابتدا و انتهای کانال نیاز است تا از ساپورت ها استفاده شود که به صورت سقفی و دیواری تولید می شوند و می توان سر و ته کانال را به دیوار یا سقف متصل نمود. رابط ها قطعاتی هستند که دو سر کانال با سایز یکسان را به یکدیگر متصل می کند. تبدیل ها هم برای اتصال دو سر کانال با سایزهای متفاوت مورد استفاده قرار می گیرد و برای اتصال یک کانال گرد به یک کانال با مقطع دایره یا مستطیل، از تبدیل های چهارگوش به گرد استفاده می شود. زانویی ها که برای اتصال کانال ها به صورت زاویه دار است در زوایای مختلفی از جمله ۹۰، ۳۰، ۶۰، ۴۵ و… تولید شده و مورد استفاده قرار می گیرد. زانو تبدیل ها، شلواره ها، سه راهی ها، چهار راهی ها، چهار راه تبدیل ها، کلاهک ها و… همگی از جمله دیگر قطعاتی هستند که در یک پروژه با توجه به نیاز مورد استفاده قرار می گیرند. دریچه ها آخرین بخش یک سیستم هستند که هوای هدایت شده توسط لوله خرطومي پلي اورتان را در فضا پخش می کنند و فشار و سرعت این دریچه ها به کمک دمپر ها که به صورت برقی و دستی هستند کنترل می شود.

همگی این قطعات در کنار یکدیگر کمک می کنند تا یک سیستم کامل و بسیار با کیفیت به وجود آید و تا حد ممکن در راستای بهبود کیفیت و کارایی سیستم پیش بروند.

لوله خرطومي پلي اورتان جایگزین بسیار مناسبی برای سایر انواع کانال های موجود در بازار محسوب می شود.

کاربرد لوله خرطومی PU چیست؟

محصول لوله خرطومی پی یو برای انتقال مواد پودری بسیار پر کاربرد است. این محصول مقاوم ترین نوع لوله های خرطومی مکنده می باشد که به دلیل ضد سایش بودن بیشترین عمر مفید در میان محصولات مشابه را دارد.

جنس لوله خرطومی PU از چیست؟

این محصول از پی وی سی ضد سایش تولید می شود

تفاوت لوله خرطومی PU و لوله خرطومی PVC چیست؟

لوله خرطومی پی یو نوعی از لوله های خرطومی پی وی سی می باشد که خاصیت ضد سایشی دارد و از لوله خرطومی PVC مقاومت و عمر مفید بالاتری دارد.

به این مطلب چه امتیازی میدهید؟

ممنون امتیاز ثبت شد 5 / 5. 3

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “لوله خرطومی ضد سایش PU”

شرکت ابزارخان

تولید کننده انواع سیستم های مدرن انتقال هوا و ذرات در مصارف صنعتی و ساختمانی

طراحی سیستم های کانال کشی برای کارخانه جات و فضاهای صنعتی، طراحی سیستم های مکنده برای کارگاه های نجاری و مصارف مشابه، لوله های مخصوص کشاورزی و انتقال بتن در پروژه های ساختمانی