خانهفروشگاهلوله خرطومی هوالوله خرطومی طوسی سوپر فلکس

لوله خرطومی طوسی سوپر فلکس

1,668,000 تومان16,639,700 تومان

قیمت محصول فوق مربوط به سال 1398 میباشد. لطفا جهت دریافت مشاوره فنی و لیست قیمت جدید با ما در واتساپ در ارتباط باشید.

قیمت محصول برای یک شاخه یا کلاف کامل میباشد.

شناسه محصول: نامعلوم دسته:

لوله خرطومی طوسی سوپر فلکس از برند های مطرح و مشهور لوله های خرطومی به شمار می رود. که این محصول به رنگ طوسی بوده و صرفا جهت کاربری های مرتبط با آبیاری مورد استفاده قرار می گیرد.

کاربری اصلی استفاده از این لوله جهت آبیاری های قطره ای، آب رسانی به زمین های کشاورزی و باغات، امور ساختمانی، صنایع گوناگون، انتقال فاضلاب، انتقال پودر و ذرات، مکش آب توسط پمپ و… مورد استفاده قرار می گیرد.

کاربرد لوله خرطومی طوسی سوپر فلکس

لوله خرطومی طوسی سوپر فلکس همان طور که گفته شد دارای کاربری های متعددی می باشد و در زمینه های گوناگونی مورد استفاده قرار می گیرد.

ساختمان تولیدی این محصول بدین صورت است که متشکل از سه لایه می باشد. بخش میانی آن از جنس پی وی سی بسیار مستحکم و مقاوم تولید می گردد و به رنگ سفید در می آید. دو لایه دیگر که شامل لایه های خارجی و داخلی می باشند هم از جنس پی وی سی ضخیم تولید شده و به رنگ طوسی در می آید.

به دلیل آن که آب، مایعات و سایر مواد به راحتی از داخل لوله خرطومی طوسی عبور نمایند و در مسیر خود به هیچ مانعی برخورد ننمایند سطح داخلی لوله خرطومی آب را کاملا صاف تولید می نمایند تا هیچ خلل و فرجی نداشته و مواد به راحتی از داخل شلنگ خرطومی کشاورزی عبور نماید.

لوله خرطومی طوسی سوپر فلکس (Superflex Gray Flexible Duct) را در سایزها و متراژ های مختلف و متنوعی تولید می نمایند و در واقع همین تنوع بالا در تولید سایز مورد نظر موجب شده است که در بسیاری از فضاهای مختلف و کاربری های گوناگون بتوان از شیلنگ خرطومی طوسی استفاده نمود.

کاربرد لوله خرطومی طوسی سوپر فلکس

از آنجایی که از این محصول ممکن است در فضاهای باز استفاده گردد بنابراین بسیار اهمیت دارد که لوله خرطومی طوسی کشاورزی سوپر فلکس در برابر ععوامل جوی و محیطی گوناگون مقاوم باشد. در برابر عواملی همچون تابش خورشید، اشعه UV، نفوذ آب و رطوبت، گرما و سرما و… همچنین نفوذ حشرات مزاحم و آسیب رسان و سایز عواملی که ممکن است به ساختار لوله خرطومی طوسی سوپر فلکس آسیب برسانند. بنابراین به گونه ای طراحی می گردد که سطح خارجی لوله خرطومی آبیاری کاملا یکدست و یکپارچه بوده و از مقاومت بسیار بالایی برخوردار باشد. بدین ترتیب مانع از نفوذ هر عامل مزاحم و آسیب رسان به داخل لوله خرطومی کشاورزی گشته و موجب می گردد تا این محصول در برابر انواع ضربه، فشار، کشیدگی، پارگی و… نیز کاملا مقاوم باشد. همین مقاومت بسیار بالای این لوله خرطومی موجب استفاده بهینه از آن با کارکرد و بازدهی بسیار بالا شده است که در نهایت منجر به طول عمر بسیار و دوام بالای شلنگ طوسی کشاورزی شده است.

لوله خرطومی طوسی سوپرفلکس

تولید لوله خرطومی طوسی سوپر فلکس

بنابراین لوله خرطومی طوسی سوپر فلکس را به گونه ای تولید می نمایند تا در بازه دمایی 30- تا 80+ درجه سانتی گراد به طور کامل از خود مقاومت نشان دهد.

این محصول دارای وزن بسیار سبکی هم می باشد و علت آن هم استفاده از لایه های سبک پی وی سی است که موجب می شود تا وزن کلی لوله خرطومی بسیار پایین باشد و به همین  دلیل است که جا به جایی آن در کوتاه ترین زمان ممکن و به آسانی هرچه تمام تر انجام گشته و حتی به علت سبکی وزن آن می توان به سرعت و سهولت آن را نصب و اجرا نمود.

در واقع لوله خرطومی طوسی سوپرفلکس جهت اجرا و نصب نیاز به نیروی ماهر و متخصص نداشته و شخصی که تنها اطلاعاتی اندک در مورد چگونگی انجام این عمل و نحوه اجرا داشته باشد، لوله خرطومی سوپر فلکس کشاورزی نیکان موتور بهار، را با در نظر گرفتن نکات ایمنی و اجرایی می تواند به آسانی در محل مورد نظر خود اجرا و نصب نماید.

مزایای لوله خرطومی طوسی سوپر فلکس

یکی دیگر از مزایای بسیار مهم این لوله، قیمت و هزینه های تمام شده آن می باشد که می توان گفت بسیار پایین است و در کل موجب کاهش هزینه های جاری و نهایی پروژه می گردد. این عامل یکی از مهم ترین ویژگی ها و مزیت های شیلنگ طوسی کشاورزی به شمار می رود چرا که همواره مهندسین و طراحان بر این موضوع هستند تا در صدد کاهش هزینه های پروژه برآیند. به همین علت این محصول یک گزینه مقرون به صرفه به شمار می رود.

سایر ویژگی های بارز لوله خرطومی طوسی سوپر فلکس شامل ضد رسانای جریان برق و الکریسیته بودن است به همین علت برق را از خود عبور نداده و دچار احتراق و آتش سوزی نمی گردد.

لوله خرطومی سوپر فلکس دارای انعطاف پذیری بسیار بالایی می باشد و همین انعطاف پذیری بالا موجب استفاده هرچه بیشتر و بهتر از شلنگ خرطومی طوسی گشته و همچنین امکان فشردگی لوله خرطومی طوسی سوپر فلکس باعث می شود که به راحتی در هر فضایی می تواند جای بگیرد و همچنین فضای بسیار کمی را اشغال می نماید.

نصب لوله خرطومی طوسی سوپر فلکس

لوله خرطومی کف کش

این لوله خرطومی به صورت یک لوله با سطح مقطع دایره ای و حالتی خرطومی شکل تولید می گردد. حالت ارتجاعی و خاصیت انعطاف پذیری این محصول و از سوی دیگر ساختار آن سبب می شود تا نسبت به سایر نمونه های موجود در بازار، وزن سبک تری را داشته باشد.

این سبک بودن و انعطاف پذیری بالا سبب می شود تا نصب و جانمایی این لوله خرطومی نیز بسیار ساده و به سرعت بالایی انجام پذیرد.

در برخی موارد نیز می توان کار نصب لوله خرطومی طوسی سوپر فلکس را به تنهایی و بدون وجود نیروی متخصص در این زمینه انجام داد.

حالت پذیری و نرمی لایه خارجی این لوله فلکسی که از جنس پی وی سی نرم می باشد؛ موجب می شود تا حالتی ارتجاعی در لوله ایجاد شود. به همین دلیل می توان آن را از میان تجهیزات و از روی موانع عبور داد.

به دلیل همین خاصیت انعطاف پذیری و مقاومت لوله در برابر کشیدگی می توان برای نصب، آن را از راه ها و مسیر های تنگ و طولانی عبور داد. و مطمئن بود که هیچ گونه خللی در عملکرد آن به وجود نخواهد آمد.

علاوه بر مقاومت در برابر کشیدگی، این محصول همچنین تا حد بسیار زیادی دارای خاصیت جمع شدگی نیز می باشد. به این معنا که در مواردی که به دلیل کمبود فضا نیاز است تا از نوع خاصی از لوله های انعطاف پذیر استفاده شود؛ لوله خرطومی سوپر فلکس همواره اولین انتخاب و بهترین گزینه مصرفی خواهد بود.

قیمت لوله خرطومی طوسی سوپر فلکس

قیمت این محصول متاثر از ویژگی های منحصر به فرد آن می باشد. ساختار سه لایه تشکیل شده از پی وی سی نرم و سخت تقویت شده، خاصیت انعطاف پذیری و کشسانی بالا، سبک بودن وزن لوله و … همه و همه از جمله مواردی به شمار می رود که می تواند قیمت لوله خرطومی طوسی سوپر فلکس را به راحتی دستخوش تغییر نماید.

استفاده از متریال و مواد اولیه مصرفی در تولید و ساخت این محصول نیز می تواند یکی از عوامل بسیار مهم و تاثیر گذار بر روی قیمت لوله خرطومی سوپر فلکس به شمار رود.

زیرا می بایست در تولید لوله خرطومی طوسی سوپر فلکس از پی وی سی با درجه کیفی عالی و بسیار مرغوبی استفاده نمود تا خللی در عملکرد و کارایی این لوله ایجاد نشود. استفاده از مواد اولیه نامرغوب نه تنها باعث می شود تا کارایی و کیفیت لوله خرطومی تا حد بسیار زیادی افت داشته باشد؛ بلکه موجب می شود تا زیان ها و هزینه های بسیار زیادی نیز در روند پروژه به وجود بیاید.

شاید استفاده از محصولات نامرغوب و بی کیفیت در ابتدا ارزان تر و مقرون به صرفه تر به نظر بیاید؛ اما لازم است تا به این نکته نیز توجه داشته باشیم که طول عمر مفید محصولات بی کیفیت تا حد بسیار زیادی پایین خواهد بود. بنابراین نمی توان انتظار زیادی برای برطرف نمودن هدف پروژه از آن داشت. در نتیجه هزینه های هنگفتی که برای تعمیر و نگهداری لوله ها، سیستم ها، تجهیزات و … می پردازیم بسیار بیشتر از قیمت لوله خرطومی با کیفیت خواهد بود.

پس لازم است تا برای خرید لوله خرطومی طوسی سوپر فلکس از کلیه پارامتر ها و فاکتور هایی که بر قیمت این لوله خرطومی موثر هستند؛ آگاهی کامل داشته باشیم و سپس اقدام به انتخاب و خرید بهترین نوع و مدل این محصول نماییم تا در سازگار ترین حالت ممکن با شرایط پروژه ما باشد.

علاوه بر موارد ذکر شده در رابطه با قیمت این مدل از لوله های خرطومی، عوامل دیگری نیز وجود دارند که با تغییرات جزیی می توانند تاثیرات زیادی بر روی قیمت ها داشته باشند.

به عنوان مثال سایز لوله خرطومی های سوپر فلکس شامل تنوع بسیار زیادی می باشد و این موضوع بدیهی است که با افزایش سایز لوله خرطومی و همچنین قطر دهانه لوله ها قیمت آن ها نیز افزایش می یابد و برعکس.

این موضوع بیشتر به دلیل حجم متریال و مواد اولیه ای می باشد که برای تولید لوله خرطومی به کار گرفته می شود. بنابراین هرچه لوله ای بزرگ تر باشد؛ مواد بیشتری برای ساخت آن نیاز است و این مسئله می تواند افزایش قیمت سایز های بزرگ تر را به خوبی توجیه نماید.

خرید لوله خرطومی طوسی سوپر فلکس

لوله خرطومی کف کش

همانطور که پیش تر نیز به آن اشاره کردیم؛ جنس ورق پی وی سی که برای تولید و ساخت این لوله خرطومی مورد استفاده قرار می گیرد از مهم ترین عوامل و فاکتور هایی به شمار می رود که می تواند تعیین کننده کیفیت کلی و سطح عملکرد این لوله باشد.

بنابراین توجه به اصل و با کیفیت بودن آن بسیار مهم و حائز اهمیت می باشد. چس می بایست در هنگام خرید لوله خرطومی طوسی سوپر فلکس به جنس موادی که لوله از آن ساخته شه است دقت نماییم.

در اغلب موارد مجموعه ای از علامت ها و نوشته هایی بر روی بدنه خارجی این محصول درج می گردد که نشان دهنده و معرف شرکت و یا کارخانه تولید کننده این محصول می باشد.

توجه به نام و برند تولیدکننده محصول نه در تمام موارد ولی در بعضی مواقع لازم و ضروری می نماید. زیرا امروزه بسیاری از کارگاه های کوچک تولیدی بدون داشتن مهارت و تجربه و علم کافی در این زمینه، اقدام به تولید محصولات صنعتی و انواع لوله های خرطومی نموده اند که استفاده از آن ها می تواند آسیب های جدی و در بعضی موارد جبران ناپذیری را برای پروژه ها به بار بیاورد.

علاوه بر آن در نظر گرفتن شرایط و هدف پروژه نیز مورد دیگری می باشد که پیش از خرید انواع مختلف لوله های خرطومی می بایست به آن دقت کرد.

برای خرید لوله خرطومی طوسی سوپر فلکس همچنین می توانید با متخصصان در این زمینه در تماس باشید تا ضمن معرفی محصولات با کیفیت و مرغوب، از خدمات حرفه ای نیز بهره مند شوید. به این ترتیب می توان نتیجه گرفت که خرید لوله خرطومی سوپر فلکس نیازمند توجه به نکاتی است که تنها با در نظر گرفتن کیفیت محصول می توان به آن دست یافت.

به این مطلب چه امتیازی میدهید؟

ممنون امتیاز ثبت شد 5 / 5. 3

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “لوله خرطومی طوسی سوپر فلکس”

شرکت ابزارخان

تولید کننده انواع سیستم های مدرن انتقال هوا و ذرات در مصارف صنعتی و ساختمانی

طراحی سیستم های کانال کشی برای کارخانه جات و فضاهای صنعتی، طراحی سیستم های مکنده برای کارگاه های نجاری و مصارف مشابه، لوله های مخصوص کشاورزی و انتقال بتن در پروژه های ساختمانی