خانهفروشگاهلوله خرطومی هوالوله خرطومی سیلیکونی نسوز

لوله خرطومی سیلیکونی نسوز

لوله خرطومی سیلیکونی نسوز  بدین صورت تولید می گردد از دو لایه نوار سیلیکونی تشکیل می شود.

ساختار این لوله از دو لایه رشته سیلیکون و یک مفتول فولادی که بین نوارهای سیلیکون قرار میگیرد ساخته شده است. درواقع سیلیکون یک پوشش و روکش برای پارچه سیلیکونی می باشد. وجود مفتول های فولادی در ساختار لوله خرطومی سیلیکونی نسوز (Fireproof Silicon Flexible Duct) موجب استحکام این لوله خرطومی شده و مقاومت آن را حد بسیار زیادی بالا می برد. لوله خرطومی نسوز به کمک نوار استیل ساختار گرد با مقطع دایره ای را به وجود می آورد.

ابعاد لوله خرطومی سیلیکونی نسوز

لوله خرطومی سیلیکونی در سایز های 1 – 1 ¼ -1 ½ – 1 ¾ – 2 – 2 ¼ – 2 ½ – 3 – 3 5/8 – 4 – 4 5/8 – 5 – 6 – 7 – 8 – 10 اینچ و در طول های 4 متری قابل تولید و عرضه به بازار می باشد.

همچنین می توان به صورت سفارشی و بر اساس نیاز مشتری هم در سایزهای مختلفی آن را تولید نمود.

میزان دمایی که لوله خرطومی سیلیکونی نسوز می تواند تحمل نماید 30- الی 400+ درجه سانتیگراد می باشد و در واقع استفاده اصلی و اساسی لوله سیلیکونی نسوز جهت استفاده در فضاهایی است که دارای حرارت بسیار بالایی می باشند و به همین دلیل به هیچ وجه در حرارت بالا دچار مشکل، آسیب و یا خرابی نمی گردند و حتی در فضاها و دستگاه های صنعتی قابلیت تجهیز به موادی است که بتواند آن را تا دمای 600+ هم مقاوم سایزی نماید.

برای آن که هوای عبوری از این نوع لوله خرطومی هوا به آسانی و بدون وجود هیچ مانعی عبور نماید، سطح داخلی آن را کاملا صاف و یکدست تولید و طراحی می نمایند تا به صورت روان و راحت عبور نماید و موجب بهبود عملیات جریان هوا می گردد.

قیمت لوله خرطومی سیلیکونی

انواع لوله خرطومی سیلیکونی نسوز

لوله های خرطومی سیلیکونی نسوز دارای ساختاری خرطومی شکل، متشکل از دو لایه نوار سیلیکونی و یک مفتول فنر فولادی می باشد که به صورت مارپیچ در میان لایه های سیلیکونی قرار گرفته است و خاصیتی انعطاف پذیر و شکلی نرم به آن می بخشد.

این ساختار در میان مکانیسم سایر لوله های خرطومی مانند کانال فلکسیبل کمبی نیز به چشم می خورد. در واقع تمام کانال های خرطومی حالتی نرم و انعطاف پذیر دارند که موجب می گردد تا به سادگی دچار کشیدگی و پارگی نشوند.

انواع مختلف لوله خرطومی سیلیکونی نسوز نیز از مدل های متفاوتی مانند سیلیکون نسوز فنر بیرون و یا سیلیکون دوخت، همگی دارای ساختاری به همین شکل و کاملا انعطاف پذیر می باشند. لوله خرطومی سیلیکونی نسوز قابل استفاده در دمای بسیار بالا می باشد. بیشترین دما و درجه حرارتی که این محصول قدر به تحمل آن می باشد؛ دمایی در حدود 600 درجه فارنهایت می باشد.

در واقع انواع مختلف لوله خرطومی سیلیکونی نسوز برای هدایت هوای داغ، گرد و غبار و بخارات با حرارت بالا طراحی شده است.

به علاوه می توان اینطور بیان نمود که مدل های متنوع این لوله بسیار مستحکم می باشند و به دلیل ساختار دو لایه که دارند؛ حتی در برابر مواد ساینده، اسیدی و خورنده، مقاومت بالایی از خود نشان می دهند. البته این ویژگی در کانال فلکسیبل کمبی نیز به چشم می خورد که جز کانال های خرطومی بسیار مقاوم و با کیفیت در صنایع مختلف به شمار می رود.

برخی از نمونه های لوله خرطومی سیلیکونی نسوز برای انتقال هوای سبک به اگزوز شیمیایی سنگین مورد استفاده قرار می گیرد و این محصول با توجه به مورد استفاده ای که دارد و شدت هوایی که لازم است تا انتقال دهد در ضخامت های متنوعی تولید و ارائه می گردد.

لوله خرطومی سیلیکونی نسوز نیز همانند سایر محصولات در گروه لوله های خرطومی مانند کانال فلکسیبل کمبی، کانال های پی وی سی و … دارای تنوع کاربرد و استفاده های بسیار زیادی می باشد. از انواع مختلف این محصول می توان در فضاهایی همچون رستوران ها، کارخانه ها و کارگاه های صنعتی، مراکز بهداشتی و بیمارستان ها، منازل مسکونی، مجتمع های اداری، مراکز تفریحی و تجاری و … استفاده نمود.

یک سری از ویژگی هایی که در میان تمام لوله های خرطومی مشترک می باشد که در انواع لوله های فلکسی نظیر کانال فلکسیبل کمبی و … نیز به چشم می خورد؛ استحکام بالا و مقاومت در برابر پوسیدگی و آسیب دیدن می باشد که همین عامل موجب می گردد تا روز به روز بر محبوبیت انواع کانال های خرطومی افزوده گردد. طول عمر مفید بالا، انعطاف پذیری و شکل پذیری بالی این محصولات و … از جمله مواردی به شمار می رود که این محصول خاص را به محصولی محبوب و پرکاربرد در صنایع مختلف بدل نموده است.

ویژگی مشترکی که در میان لوله خرطومی سیلیکونی نسوز و کانال فلکسیبل کمبی وجود دارد؛ حالت دولایه و ساختاری مشابه با عایق حرارتی می باشد؛ که موجب می گردد این محصولات در برابر حرارت بسیار مقاوم عمل نمایند. به علاوه اینکه می توان ساختار ویژه و منحصر به فرد آن را نوعی عایق الکتریکی نیز به حساب آورد.

لوله خرطومی سیلیکونی

ویژگی های لوله خرطومی سیلیکونی نسوز

انعطاف پذیری بالا و هم چنین مقاومت دمایی بسیار زیاد لوله خرطومی پارچه ای نسوز موجب می گردد تا از جمله پرمصرف ترین نمونه های موجود در بازار به شمار رود. این محصول همچنین دارای وزنی بسیار سبک می باشد که نصب و حمل آن را آسان می نماید.

این محصول در میان انواع لوله خرطومی هوا کاملا متمایز و متفاوت است. علت آن هم مقاومت بسیار بالای آن نسبت به سایر لوله های خرطومی می باشد.

لوله خرطومی نسوز دارای انعطاف پذیری بسیار بالایی بوده و حالت خرطومی شکل آن درواقع به همین علت است که به راحتی شکل گرفته و به هر شکل و حالتی که نیاز است در بیاید.

این لوله خرطومی هوا در برابر هر گونه ضربه و آسیب، سایش، نفوذ حرارت و رطوبت، مواد اسیدی، تابش آفتاب، اشعه یو وی و… کاملا مقاوم بوده و دچار خدشه و آسیب نمی گردد. در نتیجه بسیار دیرتر فرسوده و خراب می گردد.

لوله خرطومی سیلیکونی نسوز را با نام های دیگری در بازار می شناسند که این نام ها شامل داکت فلکسیبل سیلیکون نسوز، لوله خرطومی نسوز، لوله هواکشی نسوز، کانال خرطومی سیلیکون، کانال خرطومی سیلیکون نسوز، لوله فلکسی سیلیکون نسوز، داکت فلکسیبل سیلسیکون، لوله سیلیکون و… می باشد که بهتر است هر یک از این اسامی به گوش خریدار آشنا باشد تا هنگام خرید دچار مشکل خاصی نگردد.

لوله خرطومی سیلیکونی نسوز

کاربرد لوله خرطومی سیلیکونی نسوز

کاربری عمده لوله خرطومی نسوز جهت انتقال حرارت و شعله می باشد. در فضاهایی نظیر هوای خروجی دیگ موتورخانه ها و سایر کاربری های مشابه، تخلیه و اگزاست هوا با دمای بالا و انتقال بخارات گازی مورد استفاده قرار می گیرد.

مکش و یا تخلیه هوای داغ و شعله های با دمای بسیار بالا و همچنین بخار های گازی، از عمده موارد کاربرد لوله خرطومی پارچه ای نسوز می باشد.

لوله خرطومی سیلیکونی نسوز به دلیل ساختار مستحکم و یکپارچه ای که دارد در برابر جمع شدگی و فشردگی هم از خود مقاومت بسیار بالایی نشان می دهد.

با وجود آنکه ساختار لوله سیلیکونی نسوز بسیار مستحکم است اما دارای وزن بسیار کمی بوده و بسیار سبک است. به همین دلیل به راحتی می توان آن را جا به جا نمود و نصب کرد. همچنین به این علت، عملیات تولید و نصب آن هم با سرعت بسیار بالای انجام شده و در نتیجه در زمان و وقت تا حد بسیارزیادی صرفه جویی می نماید.

لوله خرطومی نسوز هنگامی که در پروژه مورد استفاده قرار می گیرد نیاز به متعلقات و قطعات کمکی خاصی نداشته و خود به تنهایی می تواند در پروژه مورد استفاده قرار بگیرد. در نتیجه باعث می شود که هزینه بسیار زیادی که ممکن بود صرف تهیه و تولید قظعات کمکی گردد، ذخیره شده و در هزینه ها بسیار صرفه جویی گردد. اما به طور کلی تولید این محصول هزینه بر نبوده و از طرفی اجرا و نصب آن را هم می توان با صرف هزینه های بسیار کمی انجام داده و به طور کلی در هزینه های پروژه تا حد بسیار زیادی صرفه جویی نماید.

بنابراین در پروژه های بزرگ و حساس و پروژه هایی که میزان حرارت در آن ها بسیار بالا است استفاده از لوله خرطومی نسوز کاملا پیشنهاد می گردد و در واقع هنوز هم نوعی لوله خرطومی که بتواند با لوله خرطومی نسوز برابری نماید تولید نشده است و به دلیل آنکه لوله خرطومی سیلیکونی نسوز دارای مزایای فراوان و خالی از هرگونه نقص و ایراد می باشد، یک گزینه بسیار پرطرفدار برای استفاده در چنین فضاهایی می باشد.

قیمت لوله خرطومی سیلیکونی نسوز

در تعیین قیمت لوله خرطومی سیلیکونی نسوز مانند کانال فلکسیبل کمبی، فاکتور های زیادی دخیل می باشند. تاثیر برخی از این عوامل بیشتر می باشد و برخی دیگر تغییرات اندکی را در قیمت این محصول به وجود می آورند. جنس این محصول و ویژگی های منحصر به فردی که دارد موجب می گردد تا قیمت آن نسبت به سایر محصولات نسبتا مشابه مانند کانال فلکسیبل کمبی، تا حدی بالاتر باشد.

انعطاف پذیری و خاصیت ارتجاعی، سبک بودن و نصب ساده لوله خرطومی سیلیکونی نسوز در کمترین زمان و … همه و همه از جمله فاکتور هایی می باشد که می تواند قیمت این محصول را تا میزان قابل توجهی دستخوش تغییر نماید.

مقاومت و ظرفیت دمایی بالای لوله خرطومی سیلیکونی نسوز یک خاصیت منحصر به فرد در این محصول به شمار می رود که در میان سایر لوله های فلکسیبل به چشم نمی خورد. به همین علت می توان از این لوله فلکسی نسوز در بسیاری از صنایع و پروژه ها استفاده نمود و جایگزین دیگری برای آن وجود نخواهد داشت.

همین استفاده و کاربرد انحصاری و اختصاصی از این محصول می تواند قیمت آن را نسبت به سایر مدل های لوله های خرطومی، در سطح بالاتری نگه دارد. علاوه بر تمام موارد ذکر شده که جز فاکتور های تاثیرگذار بر قیمت محصول به شمار می روند؛ موارد دیگری نظیر سایز آن نیز می تواند قیمت آن را تغییر دهد.

به این ترتیب که لوله هایی با سایز های بزرگ تر دارای قیمت بیشتری در مقایسه با لوله هایی با قطر دهانه کوچکتر می باشند. و این افزایش قیمت نیز به دلیل متریال و مواد اولیه بیشتری است که برای تولید و ساخت لوله های بزرگتر، مورد استفاده قرار می گیرد. از سوی دیگر با توجه به زمینه مصرفی هر نمونه از آن می توان ضخامت خاصی از این لوله را به کار گیری نمود.

بنابراین تنوع ضخامت جداره این لوله فلکسی نیز یکی دیگر از موارد مهمی به شمار می رود که می تواند قیمت لوله خرطومی سیلیکونی نسوز را افزایش و یا کاهش دهد. و دلیل این مورد نیز همان تکنولوژی ساخت و استفاده از میزان مواد اولیه در ساخت آن می باشد.

لوله خرطومی نسوز

خرید لوله خرطومی سیلیکونی نسوز

برای خرید انواع مختلف لوله های خرطومی مانند کانال فلکسیبل کمبی، لوله خرطومی پی وی سی و … می توان از طریق سایت ها و فروشگاه های اینترنتی و یا به صورت حضوری اقدام نمود. لازم به ذکر است که در هنگام خرید اینترنتی لوله خرطومی سیلیکونی نسوز می توان نمونه های متفاوت آن را به صورت همزمان با یکدیگر مقایسه و بررسی نمود و در نهایت نمونه مورد نظر خود را خریداری نمود.

این در حالی است که در هنگام خرید حضوری اغلب چنین امکانی برای مقایسه، مشاهده و بررسی تمام ویژگی های یک محصول وجود نخواهد داشت.

این محصول نوعی لوله خرطومی هوا است که جهت کاربری های خاصی مورد استفاده قرار می گیرد. لوله خرطومی سیلیکونی ( Silicon Flexible Duct) جهت انتقال حرارت بالا و شعله در فضاهایی نظیر خروجی دیگ موتورخانه و فضاهایی که نیاز به انتقال حرارت است مورد استفاده قرار می گیرد.

لوله خرطومی سیلیکونی را می توان در سایزهای مختلفی تولید نمود و این تنوع سایزی این لوله خرطومی به علت استفاده گسترده از آن در کاربری ها و مصارف گوناگون می باشد. اما عمدتا در متراژهای 4 متری تولید می گردد.

ویژگی های لوله خرطومی سیلیکونی

یکی از مهم ترین ویژگی های این لوله خرطومی این مورد است که می تواند موجب افت فشار جریان هوای عبوری از داخل کانال شود. به این ترتیب هوا با کیفیت بالاتری جریان می یابد.

علاوه بر نسوز بودن این محصول و مقاومت بالایی که در برابر شعله های حریق از خود نشان می دهد؛ می توان اینگونه بیان نمود که لوله خرطومی سیلیکون نسوز در برابر مواد اسیدی و خورنده نیز بسیار مقاوم می باشد.

به علاوه این داکت فلکسیبل در شرایط سخت جوی و آب و هوایی مانند رطوبت بسیار زیاد و یا در زیر نور مستقیم آفتاب و همچنین در مقابل اشعه ماورای بنفش ( UV )، مقاومت بسیار زیادی دارد.

لوله خرطومی سیلیکونی عموما از جنس فایبر گلاس که به کمک روکش سیلیکون تقویت شده است تولید می گردد و به کمک نوار استیل به حالت گرد در می آید. همچنین وجود نوار استیل در ساختار آن موجب بالا رفتن مقاومت و استحکام آن در برابر عوامل گوناگونی شده است و از آسیب پذیری آن تا حد فراوانی می کاهد.

این محصول تا دمای 260+ درجه سلسیوس قدرت تحمل حرارت داشته و در این میزان دما دچار هیچ گونه آسیب و یا مشکلی نشده و به راحتی به فعالیت خود ادامه می دهد. بنابراین با خاطری آسوده می توان در فضاهایی که تا این میزان دما وجود دارد این نوع لوله خرطومی استفاده نمود.

لوله خرطومی سیلیکونی عموما در شاخه های 6 الی 10 متر تولید گشته و به بازار عرضه می گردد. همچنین در تولید لوله خرطومی سیلیکونی تنوع سایزی 7.5 الی 120 سانتی متر وجود دارد. به علت همین تنوع سایزی و متراژی در بسیاری از کاربری ها و فضاهای گوناگون مورد استفاده قرار می گیرد.

این محصول از انعطاف پذیری بسیار بالایی برخوردار می باشد به گونه ای به آسانی به هر شکل و حالتی در می آید اما کاملا در مقابل فشردگی و جمع شدگی مقاومت می نماید و این مورد نیز یکی دیگر از علل آسیب ناپذیری آن می باشد. این خاصیت ارتجاعی اجازه عبور از فضاهای دشواری که برای سایر کانال ها امکان پذیر نیست را می دهد.

این لوله خرطومی از وزن بسیار پایینی برخوردار می باشد و به علت سبکی وزن به آسانی حمل و جا به جا می گردد و حتی به همین علت نصب و راه اندازی آن در کوتاه ترین و سریع ترین زمان ممکن و به سهولت هرچه تمام تر انجام می پذیرد.

لوله خرطومی سیلیکونی دارای سطح داخلی کاملا صاف و یکدست می باشد و در واقع به همین علت است که تمامی مواد و هوا که از داخل آن عبور می نمایند به راحتی و بدون هیچ گونه مانعی عبور می نمایند و این عمل موجب تسریع و بهبود جریان عبوری مواد از داخل لوله خرطومی می گردد. همچنین صاف بودن سطح داخلی لوله خرطومی سیلیکونی باعث می شود که هیچ گونه گرد و غبار و ذرات ریز و درشتی در داخل آن باقی نمانده و درواقع زحمت تمیز نمودن آن نیز از بین خواهد رفت.

صاف بودن سطح داخلی این کانال دارای مزیت دیگری نیز می باشد. به علت آن که دارای هیچ درز و شکافی نیز نمی باشد، هوا و یا هر ماده دیگری که از داخل آن عبور می نماید، به هنگام عبور تلف نشده و درواقع موجب نشتی نمی گردد بنابراین تا حد فراوانی در مصرف انرژی صرفه جویی می نماید.

لوله خرطومی سیلیکونی

علاوه بر سطح داخلی، سطح خارجی لوله خرطومی سیلیکونی نیز کاملا بدون هیچ درز و شکافی بوده و به همین علت مانع از ورود و نفوذ هر ماده آسیب رسان خارجی می گردد. اما به طور کلی دارای مقاومت بسیار بالا نیز می باشد که علت آن در ادامه بررسی می گردد.

درواقع به علت کاربری ویژه ای که لوله خرطومی سیلیکونی دارد، نسبت به سایر انواع لوله خرطومی هوا از مقاومت بسیار بالاتری بهره مند می باشد به گونه ای که در برابر بسیاری از عوامل موجود در طبیعت مانند سرما و گرما، رطوبت، نور خورشید، آب، حرارت بالا، آتش سوزی، حشرات و جانوران آسیب رسان و حتی مواد شیمایی، اسیدی، گاز های سمی و… کاملا مقاوم بوده و در برابر این عوامل دچار هیچ گونه آسیب و صدمه ای نمی گردد و درواقع به همین علت است که در طول عملکرد لوله خرطومی سیلیکونی در هر نوع سیستمی، دچار هیچ گونه آسیب و مشکلی نمی گردد و حتی در طول کارکرد خود نیاز به هیچ تعمیرات خاصی نیز پیدا نمی کند. بنابراین علاوه بر این موضوع که هزینه های ناشی از تعمیرات و نگهداری کاملا حذف می گردند، موجب افزایش هرچه بیشتر طول عمر لوله خرطومی سیلیکونی می گردد.

همچنین لوله خرطومی سیلیکونی در برابر سایش، فرسایش، خمیدگی، فشردگی، زنگ زدگی و… نیز کاملا مقاوم می باشد.

لوله خرطومی سیلیکونی از انعطاف پذیری بسیار مناسبی برخوردار است به گونه ای که به سادگی به هر حالتی در آمده و در آن حالت باقی می ماند و به علت چنین خاصیتی می توان از آن در بخش های مختلف و در فضاهای گوناگونی که دارای محدودیت هایی داشته و امکان عبور و قرار گیری برای سایر کانال های هوا خصوصا کانال های صلب و محکم امکان پذیر نیست.

خاصیت بسیار مهم دیگر لوله خرطومی سیلیکونی هزینه های بسیار پایین آن است که از ابتدای پروژه در تولید تا اجرا و در نهایت اتمام پروژه هزینه های زیادی را شامل نمی گردد و درواقع این خاصیت موجب کاهش چشمگیر هزینه های پروژه و صرفه جویی فراوان در هزینه ها شده است.

نصب و راه اندازی لوله خرطومی سیلیکونی به سهولت قابل انجام می باشد و تنها موردی که دارای اهمیت است رعایت نکات فنی و اجرایی و همچنین ایمنی در هنگام اجرای این پروژه می باشد. چرا که اجرای صحیح لوله خرطومی سیلیکونی، به عملکرد هرچه بیشتر و بهتر کانال و در نهایت کل سیستم تهویه می گردد بنابراین بر طول عمر آن نیز تا حد فراوانی می افزاید اما اجرای نادرست و غیر اصولی موجب آسیب رساندن به سیستم شده و در نهایت موجب کاهش چشمگیر طول عمر آن می گردد.

بنابراین به طور کلی این نوع لوله خرطومی هوا به علت مقاومت بسیار بالا، نسبت به سایر کانال های هوا بسیار پر کاربرد تر می باشد.

کاربرد لوله خرطومی سیلیکونی

اصلی ترین و مهم ترین کاربری آن استفاده در فضاهایی با حرارت بسیار بالا و یا انتقال مواد و هوای بسیار پر حرارت است. به همین علت بسیار مهم است تا به گونه ای طراحی و تولید گردد تا جهت استفاده در شرایطی با حرارت بسیار بالا کاملا قابل استفاده باشد به گونه ای که هیچ گونه آسیب و مشکلی به آن وارد نگردد.

به همین علت لوله خرطومی سیلیکونی را به گونه تولید می نمایند که در بازه دمایی 30- الی 400+ کاملا قابل استفاده باشد.

کاربرد لوله خرطومی سیلیکون سیلیکونی بیشتر برای پروژه های ساختمان سازی و همچنین هدایت هوای صنعتی مکش شده توسط فن های صنعتی به محیط خراج می باشد.

با وجه به تمامی ویژگی های ذکر شده و مقاومت بسیار بالایی که این محصول از خود در شرایط مختلف نشان می دهد؛ می توان اینطور نتیجه گرفت که موارد اصلی کاربرد این لوله فلکسی کلیه امور و تاسیسات مکانیکی، کارگاه های صنعتی، کارخانه ها و آزمایشگاه های صنعتی، ساخت و ساز بنا های مسکونی، اداری و تجاری بزرگ و …. را شامل می شود. از این محصول جهت انتقال بخارات گازی و تخلیه هوا با دمای بالا نیز استفاده می گردد.

لوله خرطومی سیلیکونی دارای قابلیت عایق پذیری می باشد و به آسانی می توان آن را هنگام تولید و به طور همزمان با پروسه تولید عایق نمود و وجود عایق در ساختار این کانال موجب محافظت هرچه بیشتر و بهتر از آن در برابر بسیاری از عوامل گوناگون می گردد.

لوله خرطومی نسوز

ساختار لوله خرطومی سیلیکونی

ساختار لوله خرطومی سیلیکونی از دو نوار سیلیکونی نسوز که با یک رشته فنر فولادی تقویت می شوند و به صورت مارپیچ در بین نوار ها قرار می گیرد؛ ساخته شده است.

لوله خرطومی سیلیکون سیلیکونی دارای انواع و مدل های زیادی از لحاظ سایز، طول شاخه، کاربرد و … دارد. دو مدل از پر مصرف ترین نمونه های آن سیلیکون نسوز فنر بیرون سیلیکون دوخت می باشد.

سطح داخلی لوله خرطومی نسوز کاملا صیقلی و یکدست می باشد و این امر موجب کاهش فراوان افت فشار شده و در جهت بهبود هوای منتقل شده از داخل این لوله خرطومی فعالیت می نماید. صاف بودن سطح داخلی این لوله خرطومی موجب سهولت عبور مواد از داخل آن شده و همچنین مانع از تجمع گرد و خاک در داخل آن می گردد.

با وجود خاصیت نسوز بودن و عدم آتش گیری این نوع از لوله خرطومی که درواقع یک ویژگی بسیار خاص و منحصر به فرد نیز به شمار می رود، منجر به افزایش هزینه های آن نشده و هنوز هم می توان با وجود این خصایص ویژه، لوله خرطومی سیلیکونی را با صرف هزینه های بسیار پایینی تهیه و تولید نمود و همچنین هزینه هایی که شامل نصب و اجرای آن نیز می گردد هزینه های بسیار پایینی بوده و بدین ترتیب می توان تا حد فراوانی در هزینه های پروژه صرفه جویی نموده و انواع پروژه های مختلف و متنوع را به کمک آن و با صرفه جویی فراوان در هزینه های اولیه و جاری پروژه به اتمام رسانید.

ساختار لوله خرطومی سیلیکونی بدین صورت است که از دو لایه ورق سیلیکون تشکیل شده است که یک مفتول فلزی در بین نوار های سیلیکونی قرار می گیرد و در نهایت تشکیل ساختار یکپارچه و بسیار مقاوم لوله خرطومی سیلیکونی را به وجود می آورد.

بنابراین با توجه به ویژگی های ذکر شده برای این لوله خرطومی در فضاهایی که حرارت بسیار بالاست استفاده از آن کاملا نسبت به سایر انواع لوله های خرطومی بهینه و مقرون به صرفه بوده و کاملا استفاده از این نوع لوله خرطومی در جهت جایگزینی آن برای سایر لوله های هوا به جا بوده و صد در صد پیشنهاد می گردد. به همین علت است که امروزه شاهد استفاده فراوان مهندسین تاسیسات و مهندسین پروژه از این کانال انتقال هوا در پروژه های متعدد و کاربری های مختلفی می باشیم.

خرید لوله خرطومی سیلیکونی

لوله خرطومی سیلیکونی کاملا قابل دسترس است و به آسانی می توان آن را تهیه نمود. همچنین به علت آن که هزینه های بسیار کمی را شامل می گردد به آسانی می توان با هزینه بسیار کم آن را تهیه و مورد استفاده قرار داد و در همه کاربری ها و فضاها نظیر فضاهای تجاری، مسکونی، اداری، صنعتی، حمل و نقل و… مورد استفاده قرار داد و یکی از پر کاربرد ترین کاربری های آن نیز در تاسیسات مکانیکی می باشد چرا که دارای شعله وری نبوده و خود سوز و خود آتش گیر نیز نمی باشد.

لوله خرطومی نسوز دارای رویکردی کاملا صرفه جو در مصرف انرژی، سازگار با طبیعت و مقرون به صرفه می باشد.

کاربرد لوله خرطومی سیلیکونی نسوز چیست؟

کاربری عمده لوله خرطومی نسوز جهت انتقال حرارت و شعله می باشد. در فضاهایی نظیر هوای خروجی دیگ موتورخانه ها و سایر کاربری های مشابه، تخلیه و اگزاست هوا با دمای بالا و انتقال بخارات گازی مورد استفاده قرار می گیرد.

لوله خرطومی سیلیکون نسوز چه قطر هایی دارد؟

لوله خرطومی سیلیکونی در سایز های 1 – 1 ¼ -1 ½ – 1 ¾ – 2 – 2 ¼ – 2 ½ – 3 – 3 5/8 – 4 – 4 5/8 – 5 – 6 – 7 – 8 – 10 اینچ و در طول های 4 متری قابل تولید و عرضه به بازار می باشد.

جنس لوله خرطومی نسوز از چیست؟

این محصول متشکل از دو لایه نوار سیلیکونی و یک مفتول فنر فولادی می باشد که به صورت مارپیچ در میان لایه های سیلیکونی قرار گرفته است و خاصیتی انعطاف پذیر و شکلی نرم به آن می بخشد.

به این مطلب چه امتیازی میدهید؟

ممنون امتیاز ثبت شد 0 / 5. 0

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “لوله خرطومی سیلیکونی نسوز”

شرکت ابزارخان

تولید کننده انواع سیستم های مدرن انتقال هوا و ذرات در مصارف صنعتی و ساختمانی

طراحی سیستم های کانال کشی برای کارخانه جات و فضاهای صنعتی، طراحی سیستم های مکنده برای کارگاه های نجاری و مصارف مشابه، لوله های مخصوص کشاورزی و انتقال بتن در پروژه های ساختمانی