خانهفروشگاهلوله خرطومی هواشیلنگ آبنما فنردار

شیلنگ آبنما فنردار

1,180,000 تومان10,060,000 تومان

قیمت محصول فوق مربوط به سال 1398 میباشد. لطفا جهت دریافت مشاوره فنی و لیست قیمت جدید با ما در واتساپ در ارتباط باشید.

قیمت محصول برای یک شاخه یا کلاف کامل میباشد.

شناسه محصول: نامعلوم دسته:

شیلنگ آبنما فنردار از دسته لوله خرطومی هوا می باشد که در سایز های متنوع و قیمت های گوناگون از عرضه می گردد. ویژگی مهم این محصول، شفاف بودن آن می باشد که همین یک خصوصیت موجب می گردد تا بتوان از آن در زمینه های بسیاری استفاده نمود.

در واقع شفاف بودن این محصول سبب می شود تا در هنگام عبور مواد و یا مایعات از داخل این لوله، بتوان هرگونه حفره هوایی و یا گرفتگی را به خوبی تشخیص داد و برطرف نمود.

قیمت شیلنگ آبنما فنردار بر اساس معیار های متفاوتی تعیین می گردد. با ثابت در نظر گرفتن جنس لوله، عواملی همچون ضخامت، سایز دهانه شلنگ و … می تواند از جمله فاکتورهای تاثیرگذار بر روی قیمت شیلنگ فنردار به شمار آید.

تفاوت در سایز و ضخامت و این دست از موارد همچنین موجب می شود تا بتوان از شیلنگ آبنما فنردار در زمینه های به خصوصی استفاده نمود. به عنوان مثال بدیهی است که شیلنگ صنعتی فنردار کاربردی بسیار متفاوت با شیلنگ سیلیکونی فنردار و یا شیلنگ شفاف ضد اسید مورد استفاده در آزمایشگاه ها دارد.

به طور کلی به عنوان تولید کننده شیلنگ آبنما فنردار، می توان انواع مختلف این محصول را در شکل و جنس و سایز و … متنوعی تولید و به بازار مصرف ارائه نمود. در کشور ما نیز در شهر های بزرگ صنعتی مانند اصفهان و تبریز و … مجموعه های تولیدی و کارخانه های بزرگی در این زمینه فعالیت می کنند که در زمینه تولید انواع شیلنگ آب ایرانی و شلنگ های پی وی سی فعالیت دارند.

بنابراین می توان اینگونه بیان داشت که هر روزه مقدار قابل توجهی از این محصول تولید و روانه بازار می گردد. مانند شهر هایی همچون مشهد، شیراز، اهواز و همچنین تهران که امروزه به یکی از بزرگترین مراکز فروش انواع شلنگ آبنما فنردار تبدیل شده است.

به همین دلیل است که در حال حاضر سفارش خدمات و همچنین خرید شیلنگ آبنما فنردار در کشور به سادگی انجام می پذیرد. از سوی دیگر مشتریان عزیز می توانند با یک جستجوی سریع و ساده در میان سایت های متفاوت با همه تولیدکنندگان شیلنگ آبنما فنردار آشنا شده و یک خرید آنلاین مطمئن را تجربه کنند. خرید اینترنتی بهترین مزیتی که دارد همان فراهم آوردن امکان مقایسه محصولات و خدمات تولیدکنندگان متفاوت با یکدیگر و انتخاب بهترین گزینه از میان آن ها می باشد.

البته لازم به ذکر است که محصولات این چنینی مانند شلنگ آبنما فنردار اغلب به صورت عمده به بازار عرضه می گردد. زیرا مصارف این نوع از لوله ها در زمینه های صنعتی و پروژه های بزرگی می باشد که مقادیر بالایی از این لوله را می طلبد.

به علاوه اینکه قیمت شیلنگ آبنما فنردار در خرید های عمده و خرید هایی در مقادیر بسیار بالا دارای قیمتی مقرون به صرفه تر می باشد و تخفیفات مربوط به فروش عمده را نیز شامل می شود.

کاربرد شیلنگ آبنما فنردار

کاربرد های شیلنگ آبنما فنردار

شلنگ آبنما فنردار بیشتر جهت انتقال و جابجایی مواد غذایی در کارخانه های تولیدی و صنعتی کاربرد دارد. جابجایی موادی همچون آب یا آب معدنی، آب میوه و … در بخش های تولیدکننده مواد غذایی و یا همچنین انتقال مایعات با غلظت های گوناگون در صنعت داروسازی، از جمله مهم ترین کاربردهای این محصول به شمار می رود.

البته لازم به ذکر است که نوع خاصی از شیلنگ آبنما فنردار جهت مصارفی همچون شیردوشی و انتقال شیر و لبنیات و … نیز استفاده می گردد که امروزه کاربرد وسیعی دارد و در صنعت دامداری و دامپروری موارد استفاده بسیاری دارد.

به طور کلی این نوع از شلنگ ها برای مکیدن و یا تخلیه منابع و انتقال مواد شیمیایی، اسیدی و خورنده، مایعات روغنی و نفتی، مایعاتی با غلظت کمتر و … یک محصول ایده آل به شمار می روند.
به علاوه اینکه از شیلنگ آبنما فنردار می توان جهت انتقال مواد پودری و ذرات ریز و رزین در صنایع متفاوت بهره برد. صنایعی همچون ساختمان سازی، کشتیرانی، خودروسازی، آزمایشگاه ها، کشاورزی و … از جمله پرکاربردترین زمینه های استفاده از این محصول می باشند.

خصوصیات و ویژگی های منحصر به فرد این لوله بسیار پرکاربرد سبب شده است تا بتوان از آن در طیف وسیعی از کاربرد های گوناگون استفاده نمود. تنوع بالایی که در تولید و کیفیت های متفاوت و سایز انواع شیلنگ آبنما فنردار وجود دارد، موجب می گردد تا بتوان این محصول را جهت انتقال مواد و مایعات در اکثر زمینه ها به کار گرفت.

مزایای شیلنگ آبنما فنردار

ویژگی های منحصر به فرد شیلنگ آبنما فنردار

شلنگ آبنما فنردار از جنس پی وی سی ( PVC ) تولید می گردد. همانطور که می دانیم تمامی لوله های ساخته شده از این جنس، از انعطاف پذیری بالایی برخوردار می باشند. به علاوه اینکه درون شیلنگ آبنما فنردار، یک رشته مفتول فولادی گالوانیزه تعبیه شده است که می تواند خاصیت ارتجاعی بسیار زیادی به این محصول ببخشد.

ظرفیت دمایی که شیلنگ آبنما فنردار می تواند تحمل نماید از درجه زیر صفر تا حدود درجه سانتی گراد بالای صفر برآورد می شود. این حد از ظرفیت حرارتی برای یک شلنگ آبنما یک مزیت فول اعاده به شمار می رود که سبب می شود از آن در بسیاری زمینه های مختلف استفاده گردد.

ویژگی مهم دیگر شیلنگ آبنما فنردار همان صاف و صیقلی بودن جداره داخلی آن می باشد. این مزیت موجب می شود تا انتقال مواد و مایعات به ویژه مواد پودری و یا مایعات روغنی مانند مواد نفتی در صنایع پتروشیمی و نفت و گاز؛ به راحتی از داخل آن عبور نمایند. صاف و یکدست بودن سطح داخلی این لوله سبب می شود تا هیچ اثری از تجمع مواد اضافی در هنگام عبود مواد، باکتری ها، قارچ ها و سایر آلاینده ها و انواع کپک زدگی ها، در درون این لوله مشاهده نگردد.

همانطور که پیش تر نیز بیان کردیم؛ بدنه شیلنگ آبنما فنردار بسیار شفاف می باشد. به طوریکه می توان عبور مواد از داخل آن را به خوبی رویت نمود. این خصوصیت شلنگ آبنما فنردار موجب می شود تا هرگونه بلوکه شدن مایعات و یا گرفتگی در داخل لوله به هنگام عبور مواد، به سرعت مشخص و رفع گردد. همین موضوع سبب می شود تا هیچ خللی در روند انتقال مواد از داخل این لوله به وجود نیاید و یا در صورت مشاهده می توان آن را برطرف نمود.

شیوه تولید و فرمولاسیونی که در ساخت این محصول به کار گرفته می شود به گونه ای می باشد که می تواند در برابر مواد شیمیایی با غلظت بالا همچون مواد اسیدی و خورنده، مقاومت بالایی از خود نشان دهد. به این ترتیب می توان از شیلنگ آبنما فنردار در آزمایشگاه های صنعتی جهت انتقال مواد خورنده و آلاینده ها نیز استفاده نمود.

باید به این نکته نیز توجه نمود که تکنولوژی ساخت، جنس و کیفیت مرغوب متریال و مواد اولیه ای که جهت تولید و ساخت شیلنگ آبنما فنردار در کارخانه های تولیدکننده این محصول به کار گرفته می شود؛ از جمله مهم ترین عواملی به شمار می روند که در نرمی، انعطاف پذیری، شفافیت، و سایر ویژگی های منحصر به فرد شیلنگ آبنما فنردار نقش بسیار مهمی را ایفا می کنند.

به عبارت دیگر اگر در ساخت این محصول از موادی با کیفیت پایین و نامرغوب استفاده شود و یا در روند تولید آن خللی ایجاد شود، این امر می تواند به راحتی کارایی و عملکرد شیلنگ آبنما فنردار را تحت تاثیر قرار دهد. به این صورت که دیگر نمی توان سطح عملکرد بالا و ویژگی های منحصر به فردی در این محصول مشاهده نمود.

شیلنگ آبنما فنردار در سایز ها و ضخامت های گوناگونی تولید و به فروش می رسد. هر نوع از مدل های متفاوت این محصول با توجه به ویژگی خاصی که به خود اختصاص می دهد؛ در زمینه به خصوصی به کار گرفته می شود. همین تنوع و ویژگی های منحصر به فرد شیلنگ آبنما فنردار موجب می گردد تا روز به روز بر طرفداران این محصول افزوده گردد و بر شمار مشتریان آن بیافزاید.

در واقع می توان اینگونه بیان نمود که تمام مشخصه های مربوط به یک شیلنگ آبنما فنردار خوب و با کیفیت در این محصول یافت می شود و مشتریان می توانند با خیالی آسوده با توجه به نیاز خود و شرایط پروژه، نوع خاصی از شلنگ آبنما فنردار را انتخاب و خریداری نمایند.

شلنگ آبنما فنردار نیز همانند سایر لوله های خرطومی پی وی سی از جنس ورق های پی وی سی می باشد که فنر فولادی که به صورت مارپیچی در آن تعبیه شده است، علاوه بر ایجاد خاصیت ارتجاعی و انعطاف پذیری، استحکام بسیار زیادی را نیز به آن بخشیده است. در واقع می توان اینگونه بیان داشت که علی رغم نرمی و منعطف بودن، از سوی دیگر این لوله می تواند فشار های بیرونی را تا حد قابل توجهی تحمل نماید و استحکام خوبی را از خود نشان می دهد.

مفتول فنری داخل ساختار شیلنگ آبنما فنردار، موجب می گردد تا این محصول به سادگی در برابر ضربات و یا فشار های منفی، آسیب نبیند و دچار از هم گسیختگی و پارگی نگردد. از سوی دیگر به کمک همین رشته فولادی مارپیچی می توان شلنگ را در جهات مختلفی خم کرد و یا به فرم های مختلفی در کار جانمایی نمود.

به طور کلی شیلنگ آبنما فنردار دارای ویژگی های زیر می باشد :

  • مقاومت بسیار بالا در برابر حرارت های زیاد
  • استحکام در برابر کشیدگی، خم شدگی و فشار های بیرونی مانند ضربات فیزیکی و …
  • حمل و نقل و انبار کردن آسان و به دلیل خاصیت ارتجاعی و جمع شدگی
  • نصب آسان و سریع ( در برخی موارد بدون نیاز به نیروی متخصص و ماهر در این زمینه )
  • سازگاری و مطابقت بالا در شرایط آب و هوایی متفاوت و همچنین شرایط جوی سخت مانند محیط های با شدت سرمای بالا و یا محیط های مرطوب با درصد رطوبت بالا و …
  • مقاومت بسیار زیاد در فشار های زیاد و بسیار کم مانند شرایط خلاء
  • دارای سطح خارجی صاف و سطح داخلی صیقلی و یکدست
  • مقاومت بالا در برابر خوردگی مواد شیمیایی مانند اسید ها، مواد نفتی و …
  • انعطاف پذیری و خاصیت ارتجاعی بسیار بالا
  • ساخته شده از مواد اولیه غیر سمی و بدون ضرر جهت انتقال مواد غذایی در کارخانه های تولیدکننده مواد غذایی و …
خرید شیلنگ آبنما فنردار

برند های برتر تولید شیلنگ آبنما فنردار

برای تعیین بهترین و برترین تولیدکننده شیلنگ آبنما فنردار لازم است تا برخی از ویژگی ها و عوامل در میان تولیدکنندگان این محصول به دقت مورد بحث و بررسی قرار بگیرد. مواردی چون فروش شلنگ آب، از نمونه های شیلنگ آب ایرانی و شیلنگ آب خارجی، خرید شیلنگ فنردار و نحوه تولید و مواد اولیه و تکنولوژی ساخت که از مهم ترین فاکتور های این امر به حساب می اید.

پس از در نظر گرفتن و بررسی این موارد ذکر شده در رابطه با عرضه کنندگان شیلنگ آبنما فنردار ، در نهایت این کیفیت و مرغوبیت نهایی محصول است که می تواند موجبات محبوبیت و مشهور شدن یک برند را در میان سایر رقبا، فراهم آورد. کیفیت در طراحی، ساخت و تولید، استفاده از مواد اولیه مرغوب و … همه و همه در تولید یک محصول با کیفیت و عالی با سطح عملکردی بی نظیر موثر هستند.

در این میان برخی از فروشندگان شیلنگ آبنما فنردار امکان خرید بی واسطه و غیر مستقیم از تولید کننده را برای عموم مشتریان فراهم آورده اند؛ که این موضوع خود به تنهایی می تواند موجب رضایت و همچنین اطمینان بیشتر خریدار از کیفیت و قیمت مناسب شیلنگ گردد.

البته ذکر این نکته نیز خارج از لطف نیست که همه روزه برند هایی با نام های جدید وارد عرصه تولید و فروش شیلنگ آبنما فنردار می گردند که با ارائه محصولی با کیفیت و مرغوب و همچنین ارائه لیست قیمت رقابتی، می توانند به خوبی با سایر برند های موجود در بازار به رقابت بپردازند. زیرا این کیفیت محصول و پس از قیمت مناسب و به صرفه است که از جمله مهم ترین فاکتور های خرید برای مشتریان به شمار می رود.

شیلنگ آبنما فنردار ابزارخان ( Abzarkhan Spring Water Hose )، نیز یکی از برند های محبوب در زمینه تولید این محصول می باشد که با بهره گیری از تکنولوژی ساخت به روز و متریال مرغوب، نمونه ای شیلنگ آبنما فنردار و همچنین اتصالات مربوط به آن را، با برترین کیفیت به بازار مصرف عرضه می کند.

نمونه های متفاوت بسیاری از این محصول وجود دارند که هم به صورت حضوری و هم به صورت غیر حضوری و خرید اینترنتی می توان از قیمت و کیفیت آن ها مطلع شد. اما لازم به ذکر است که همه نمونه های موجود در بازار، دارای کیفیت های یکسانی نبوده و نمی توان از آن ها در مصارف مختلفی استفاده نمود.

بنابراین توجه به کیفیت محصول در هنگام خرید شیلنگ آبنما فنردار می تواند از بسیاری از هزینه های مربوط به تعمیر و نگهداری تجهیزات در آینده، جلوگیری نماید.

در میان فروشندگان مختلف شلنگ آبنما فنردار، گروه هایی نیز وجود دارند که این محصول را به قیمت تولید به مشتری ارائه می دهند. در این حالت مصرف کننده تنها قیمت شیلنگ آبنما فنردار را می پردازند. اما در روش های دیگر می بایست هزینه های دیگری همچون هزینه های مربوط به انتقال و جابجایی بار و همچنین هزینه انبار نیز در قیمت نهایی لحاظ گردد. به این ترتیب می توان با خرید از درب کارخانه و یا کارگاه های تولیدی شیلنگ آبنما فنردار، یک خرید بدون واسطه و با قیمتی بسیار ارزان تر و مقرون به صرفه تر را تجربه نمود.

امروزه بسیاری از فروشندگان محصولات صنعتی نیز این شیوه را مد نظر قرار داده اند تا بتوانند محصولی با کیفیت تر بدون هزینه های اضافی را به دست مشتریان آن محصول برسانند. به این ترتیب با حذف واسطه ها محصولی درجه یک با قیمتی بی نظیر وارد بازار می گردد که سطح عملکرد بالایی را دارا می باشد.

علاوه بر نمونه های داخلی از شیلنگ آبنما فنردار، بسیاری از مجموعه ها و گروه های فروش این محصول، اقدام به وارد کردن نمونه های خارجی از شیلنگ آبنما فنردار نموده اند. در واقع دفاتر فروش و نمایندگی های متفاوت و بسیار زیادی در سراسر کشور وجود دارند که به عنوان نماینده فروش محصولات خارجی شیلنگ آبنما فنردار فعالیت می کنند.

محصولات با کیفیت با استفاده از مواد اولیه مرغوب که تمامی استانداردهای تولید در ساخت آن ها رعایت شده است، در کنار ارائه خدمات قابل توجهی که این نمایندگان فروش عرضه می کنند؛ موجب شده است تا مشتریان این محصول علاوه بر نمونه های ایرانی شیلنگ آبنما فنردار که در داخل کشور تولید می گردد؛ به نمونه های خارجی نیز توجه زیادی نمایند.

به علاوه اینکه نمونه های خارجی دارای تنوع در مدل، شکل و سایز نیز می باشند. بنابراین می توان از آن ها به عنوان یک رقیب با کیفیت در مقابل نمونه هایی از شیلنگ آبنما فنردار که صفر تا صد آن در داخل تولید می شود؛ نام برد.

قیمت شیلنگ آبنما فنردار

قیمت شیلنگ آبنما فنردار

قیمت این محصول تحت تاثیر عوامل و فاکتورهای متعددی قرار می گیرد. عواملی همچون سایز و قطر دهانه این لوله، ضخامت ورق پی وی سی که در تولید شیلنگ آبنما فنردار از آن استفاده می شود، طول شاخه های آن و … همگی در تعیین قیمت شیلنگ آبنما فنردار موثر می باشند.

به علاوه اینکه در برخی موارد نیاز است تا از جنس های متفاوت دیگری جهت تولید و ساخت شیلنگ آبنما فنردار استفاده گردد. به این ترتیب جنس این لوله نیز می تواند در بسیاری موارد از جمله فاکتورهای تعیین کننده این محصول به شمار رود.

طول شاخه های شیلنگ آبنما فنردار نیز ثابت می باشد؛ اما در بسیاری موارد می توان با توجه به نیاز مشتری و یا شرایط پروژه این محصول را در طول های متفاوتی به صورت سفارشی تولید نمود. که این تولید به صورت سفارشی می تواند قیمت آن را نیز افزایش دهد. مگر اینکه مقادیر زیادی از شیلنگ  مد نظر باشد که در آن صورت تاثیر چندانی بر قیمت آن ندارد و تفاوت زیادی با قیمت اصلی آن نمی کند.

ناگفته نماند که کاربرد بسیار زیاد این محصول در صنایع و زمینه های متفاوت سبب شده است تا تورم زیادی شامل قیمت آن نگردد. ور قیمت شیلنگ آبنما فنردار همچنان در سطح پایینی نسبت به سایر محصولات مشابه باقی بماند. این موضوع موجب می گردد تا قیمت شلنگ فنری، فشار زیادی را بر بازار محصولات تحمیل نکند.

به علاوه اینکه در انتخاب شیلنگ آبنما فنردار باید به این نکته نیز بسیار توجه نمود که سایز لوله می بایست متناسب با ویژگی ها و میزان موادی که قرار است از داخل لوله متنقل و جابجا گردد، انتخاب شود. همچنین در نظر گرفتن شرایط محیطی که لوله در آن جانمایی و مورد استفاده قرار می گیرد؛ نیز از جمله مسائل بسیار مهمی می باشد که در برخی موارد به آن توجهی نمی شود.

همین بی تفاوتی نسبت به شرایط محیطی نصب شیلنگ آبنما فنردار موجب می گردد تا کارایی که از این محصول انتظار می رود؛ کاهش یابد و سطح عملکرد آن علی رغم ویژگی ها و خصیصه های منحصر به فردی که دارد؛ به شدت و تا میزان قابل توجهی افت نماید.

بنابراین در نظر گرفتن شرایط محیطی مانند این موضوع که قرار است شیلنگ آبنما فنردار در داخل نصب گردد و یا در فضای باز مورد استفاده قرار می گیرد؛ می تواند از جمله عوامل تعیین کننده در نوع و سایز و … این محصول در هنگام خرید باشد.

علاوه بر آن مواردی همچون نصب شیلنگ آبنما فنردار بر روی زمین یا اتصال به دیوار، وجود موانع و … بر سر مسیر لوله، پیچ و خم هایی که در مسیر شیلنگ وجود دارد، وزن، نوع، غلظت و … مواد عبوری از داخل آن، میزان مواد عبوری از هر مقطع از شیلنگ آبنما فنردار در واحد زمان و …. همه و همه از جمله مواردی می باشند که برای یک خرید هوشمندانه می بایست به آن ها توجه زیادی شود.

زیرا در غیر این صورت ممکن است خسارات بسیاری را نتیجه دهد که برطرف نمودن آن منجر به هزینه های هنگفتی در راستای تعمیر، نگهداری و راه اندازی مجدد سیستم ها و تجهیزات صنعتی و … می گردد.

بنابراین برخورداری از یک مشاوره حرفه ای در زمینه خرید شیلنگ آبنما فنردار می تواند به شما کمک بسیاری کند.

لوله خرطومی آبنما

لوله خرطومی آبنما یکی از پر کاربرد ترین انواع لوله خرطومی هوا به شمار می رود و بسیاری از انواع مصارف که پیش تر به آنها اشاره می نماییم مورد استفاده قرار می گیرد.

ساختار لوله خرطومی آبنما (Fountain Flexible Duct) بدین صورت است که از نوار فشرده پی وی سی تشکیل شده است و به کمک تعداد فنر های فلزی پی وی سی این نوار های فشرده تقویت شده و در جای خود استوار و محکم قرار گرفته اند.

این ساختار منسجم این محصول دارای مقاومت بسیار بالایی در برابر کلیه عوامل طبیعی و غیر طبیعی دارد خصوصا در برابر عواملی نظیر اقلیم و آب و هوای مختلف، سرما و گرما، رطوبت، حرارت، دمای بالا، نفوذ حشرات و میکروب ها و باکتری های مختلف، انواع مواد نفتی و شیمیایی، رشد کپک و… یا به طور کلی می توان گفت که در برابر تمامی عوامل و موارد مختلف از خود مقاومت بسیار بالایی نشان داده و مانع از نفوذ و دخول این مواد به لوله خرطومی آبنما می گردد. بنابراین بسیار دیرتر فرسوده شده و یا دچار پارگی و آسیب می گردد و به همین دلیل در مدت زمان بسیار طولانی تری به عملکرد خود ادامه می دهد.

لوله خرطومی آبنما چیست؟

لوله خرطومی آبنما که به آن شیلنگ آبنما فنردار نیز گفته می شود، از پی وی سی شفاف تولید می گردد و درواقع این امکان را به وجو می آورد که مواد هنگام عبور از داخل لوله خرطومی آبنما به راحتی قابل مشاهده باشند. همچنین سطح داخلی آن بسیار صاف و یکدست و بدون هیچ خلل و فرج و یا پستی بلندی می باشد و بدین ترتیب مانع از آن می شود که مواد هنگام عبور از داخل لوله خرطومی به فضایی گیر کرده و در نتیجه به صورت روان و به آسانی از داخل آن عبور می نماید.

لوله خرطومی آبنما دارای شعاع خم بسیار کمی می باشد و همین امر باعث شده که در برابر انواع ضربه و فشار بسیار مقاوم بوده و به آسانی دچار آسیب نگردد. در نتیجه دارای طول عمر بالا تری می باشد.

این محصول را می توان در سایز های متنوعی از جمله سایز 1_1 4/1_1 2/1_2_2 2/1_3_4_5_6_8 اینچ تولید نمود و این تنوع سایزی باعث شده است که از این نوع لوله خرطومی در کاربری ها و فضاهای مختلفی به آسانی استفاده گردد همچنین متراژ استانداردی که این نوع لوله خرطومی قابل تولید می باشد متراژ 10 متری است اما می توان به آسانی آن را اقطاع کوچکتر هم برش زد تا برای مصارف دیگر مورد نظر مورد استفاده قرارداد.

میزان دمایی که لوله خرطومی آبنما می تواند در آن بازه دمایی به راحتی به فعالیت خود ادامه دهد، بازه دمایی 20- الی 80+ درجه سانتی گراد می باشد و در این بازه دمایی این لوله خرطومی بدون هیچ مشکلی می تواند فعالیت نماید.

علاوه بر موارد که گفته شد لوله خرطومی آبنما از خود مقاومت نشان می دهد، در برابر فشردگی، پیش خوردگی، اشعه یو وی و… هم از خود مقاومت بالایی نشان داده و به طور کلی به عنوان یک لوله خرطوم بسیار مقاوم و مستحکم شناخته می شود.

شیلنگ آبنما فنردار

کاربرد لوله خرطومی آبنما

همان طور که گفته شد لوله خرطومی آبنما در کاربری های متنوعی مورد استفاده قرار می گیرد. از آن می توان جهت انتقال بذر های کشاورزی، پودر، آب نمک، خاک اره چوب، اسید های رقیق، مواد گوناگون، انتقال، مکش و تخلیه آب، انتقال هوا، معدن، آبیاری، سیستم های عفونی، صنعت کشاورزی، صنایع ساخت و ساز و…مورد استفاده قرار داد. همان طور که گفته شد، گستره استفاده از آن بسیار گسترده و متنوع می باشد.

این شلنگ خرطومی دارای انعطاف پذیری بسیار بالایی می باشد و علت آن هم متریال بکار رفته در ساختار این لوله و شکل ظاهری آن است که موجب می گردد تا این لوله خرطومی دارای شکل پذیری و حالت پذیری بسیار بالایی باشد و این امکان جهت استفاده در کاربری ها و فضاهایی که دسترسی به آنها بسیار دشوار است کاملا مناسب و قابل استفاده می باشد.

به دلیل آن که در ساختار این نوع لوله خرطومی از پی وی سی سبک و مفتول های فلزی پی وی سی سبک استفاده شده است، موجب گردیده است که وزن کلی لوله خرطومی آبنما بسیار سبک و کم باشد. بنابراین به دلیل سبکی وزن به آسانی می توان آن را حمل و جا به جا نمود و در محل پروژه نصب و اجرا نمود.

قیمت تولید و اجرای لوله خرطومی آبنما بسیار کم و مقرون به صرفه برآورد می گردد. به همین دلیل است که این لوله خرطومی جزو لوله های بسیارمناسب و مقرون به صرفه به شمار می رود و در کنار مزیت های فراوانی که دارد به طور دائمی و همیشگی یک گزینه قابل انتخاب در انواع پروژه هایی که مربوط به حمل ذرات، مواد و مایعات به حساب می روند قرار می گیرد.

علاوه بر ویژگی های ذکر شده سرعت تولید و اجرای لوله خرطومی آبنما بسیار بالا است و علت آن هم وزن کم و ساختار ساده و غیر پیچیده این لوله می باشد.

کاربرد شیلنگ آبنما فنردار چیست؟

این محصول جهت انتقال مواد غذایی و مواد لبنی بسیار پر کاربرد است و با نام شیلنگ مواد غذایی نیز شناخته می شود

بهترین برند های شیلنگ آبنما فنردار کدام برند ها هستند؟

برند تویوکس ژاپن toyox تولید کننده بهترین کیفیت بازار می باشد که شما میتوانید از فروشگاه ابزارخان این محصول را تهیه کنید

محصول شیلنگ آبنما فنردار در چه قطر هایی تولید می شود؟

این محصول از قطر 3/8 اینچ تا 6 اینچ تولید می شود

به این مطلب چه امتیازی میدهید؟

ممنون امتیاز ثبت شد 4.3 / 5. 3

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “شیلنگ آبنما فنردار”

شرکت ابزارخان

تولید کننده انواع سیستم های مدرن انتقال هوا و ذرات در مصارف صنعتی و ساختمانی

طراحی سیستم های کانال کشی برای کارخانه جات و فضاهای صنعتی، طراحی سیستم های مکنده برای کارگاه های نجاری و مصارف مشابه، لوله های مخصوص کشاورزی و انتقال بتن در پروژه های ساختمانی