خانهفروشگاهلوله خرطومی هوالوله خرطومی فنر استخوانی

لوله خرطومی فنر استخوانی

لوله خرطومی فنر استخوانی نوعی از لوله خرطومی هوا است که ساختار آن بدین صورت می باشد که از یک لایه نوار فشرده پی وی سی متشکل شده و به کمک فنر های پی وی سی که لابه لای این نوار ها قرار می گیرد یک ساختار کاملا یکپارچه و مقاوم را به وجود می آورد.

لوله خرطومی فنر استخوانی را می توان به رنگ سبز تولید نمود و این نوع از لوله خرطومی در برابر سرما و گرما و شرایط جوی و آب و هوایی گوناگون از مقاومت بسیار بالایی برخوردار می باشد.این لوله خرطومی دارای شعاع خم بسیار پایینی بوده و در برابر فشارهای جانبی نیز بسیار مقاوم می باشد.

سطح داخلی لوله خرطومی فنر استخوانی کاملا صاف و یکدست بوده و در برابر عواملی همچون ضربه، فشار، له شدگی و… از خود مقاومت بسیار مناسبی نشان می دهد.

لوله خرطومی فنر استخوانی در سیستم هایی نظیر سیستم های مکش و دهش، انتقال ذرات، پودر، گرد و غبار،آب، انواع مایعات، انتقال هوا و… مورد استفاده قرار می گیرد.

لوله خرطومی فنر استخوانی در سایزهای متنوعی از جمله  1.1/4 – 1.1/2 – 2 – 2.1/2 – 3 – 4 – 5 – 6 – 8  اینچ قابل تولید و عرضه می باشد و درواقع به همین علت است که در فضاهای بسیار متنوعی مورد استفاده قرار می گیرد.

لوله خرطومی آبنما استخوانی در طول های استاندارد 30 الی 60 تولید می گردد و در پروژه های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد.

میزان دمایی که لوله خرطومی آبنما استخوانی که در آن بازه قابل استفاده می باشد 30- الی 80+ درجه سانتی گراد می باشد و درواقع لوله خرطومی فنر استخوانی در این بازه دمایی دچار هیچ گونه آسیب و مشکلی نشده و به سهولت به فعالیت با کیفیت خود ادامه می دهد.

از ویژگی های منحصر به فرد لوله خرطومی فنر استخوانی می توان به موارد زیر اشاره نمود:

لوله خرطومی آبنما استخوانی در برابر سایش، فرسایش، ضریه، فشار، خورندگی، پیچ خوردگی، کشش، جمع شدگی و… از مقاومت بسیار بالایی برخوردار است. این نوع لوله خرطومی جریان برق و الکتریسیته را از خود عبور نمی دهد. همچنین در برابر تابش مستقیم نور خورشید و اشعه UV از خود کاملا مقاومت نشان می دهد.

از لوله خرطومی فنر استخوانی در نام هایی دیگر نظیر لوله خرطومی کشاورزی، لوله خرطومی بذر پاشی و لوله خرطومی صنایع غذایی نیز در بازار استفاده می گردد.

از لوله خرطومی فنر استخوانی در کاربری های دیگری نظیر انتقال و مکش مواد نفتی، پودر، آب نمک، اسیدها، مواد اسیدی رقیق، مواد شیمایی، بذرهای کشاورزی، صنایع ساخت و ساز، آبیاری اراضی، معادن، خاک اره چوب، درات فوم در کارخانه ها، فاضلاب، صنایع نساجی، چوب، انتقال گرد و غبار، انتقال مواد غذایی خنک، صنایع نجاری و کاشی سازی و… مورد استفاده قرار می گیرد.

لوله خرطومی فنر استخوانی را می توان به صورت شفاف نیز تولید نمود و بدین ترتیب امکان مشاهده مواد عبوری از داخل این لوله خرطومی به هنگام استفاده کاملا وجود دارد.

سطح داخلی و خارجی لوله خرطومی آبنما استخوانی کاملا صاف و یکدست بوده و بدین ترتیب مانع از تجمع گرد و خاک در داخل آن شده و مواد به سهولتو سرعت هرچه تمام تر از داخل این لوله خرطومی عبور می نمایند و بدین ترتیب مانع از رشد و تکثیر قارچ ها و کپک ها می گردد.

لوله خرطومی فنر استخوانی دارای وزن بسیار سبکی می باشد  در نتیجه این وزن سبک، به آسانی جا به جا شده و می توان حتی آن را به سهولت هرچه تمام تر در پروژه های متعدد نصب و اجرا نمود.

لوله خرطومی آبنما استخوانی را می توان با هزینه های بسیار پایینی تامین نمود. بدین منظور که با صرف هزینه های بسیار کمی تولید گشته و سپس مورد استفاده قرار می گیرد. به همین علت در هزینه های پروژه تا حد فراوانی صرفه جویی می نماید و منجبر به ذخیره هرپه بیشتر هزینه ها می گردد.

این نوع از لوله خرطومی به دلیل مزایای فراوانی که دارد بسیار مورد توجه قرار گرفته و نسبت به سایر انواع لوله های خرطومی شکل بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد و درواقع به نوعی جایگزین بسیار مناسبی برای سایر انواع کانال ها می باشد چرا که دارای کاربری چند جانبه می باشد بدین منظور که علاوه بر استفاده در سیستم های تهویه مطبوع و سیستم های سرمایش گرمایش، در کاربری های متعدد دیگری جهت انتقال سایر مواد در شرایط مختلف نیز مورد استفاده قرار می گیرد اما تنها موردی که بسیار مهم است این است که در شرایط خاص نیاز است تا ویژگی هایی به لوله خرطومی فنر استخوانی اضافه گردد تا بدین ترتیب بتواند حتی در شرایط دشوار و خاص نیز مورد استفاده قرار بگیرد بدون آن که در طول عملکرد خود دچار اختلال و یا مشکلی گردد و یا اط طرفی بر طول عمر آن کاهیده و در نهایت موجب پدید آمدن اختلال و اشکال در کل سیستم گردد. بدین ترتیب دارای برتری هایی نسبت به سایر کانال ها نیز می باشد.

به این مطلب چه امتیازی میدهید؟

ممنون امتیاز ثبت شد 0 / 5. 0

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “لوله خرطومی فنر استخوانی”

شرکت ابزارخان

تولید کننده انواع سیستم های مدرن انتقال هوا و ذرات در مصارف صنعتی و ساختمانی

طراحی سیستم های کانال کشی برای کارخانه جات و فضاهای صنعتی، طراحی سیستم های مکنده برای کارگاه های نجاری و مصارف مشابه، لوله های مخصوص کشاورزی و انتقال بتن در پروژه های ساختمانی