خانهمقالاتفروش لوله فلکسیبل

فروش لوله فلکسیبل

فروش لوله فلکسیبل

در دنیای امروز که مسئله تهویه مطبوع تبدیل به یک امر فراگیر و بسیار مهم شده است، توجه به انتخاب بهترین نوع کانال انتقال هوا دارای اهمیت بسیار فراوانی است. در این بین پس از بررسی های دقیق و اصولی، کارشناسان به این نتیجه رسیده اند که کانال فلکسیبل یکی از بهترین گزینه ها جهت استفاده در نقش کانال های انتقال هوا در سیستم های تهویه مطبوع می باشد و به همین دلیل فروش لوله فلکسیبل بازار بسیار خوبی را در زمینه های تهویه و صنعت به خود اختصاص داده است.

فروش لوله در سراسر دنیا بسیار رونق گرفته است و تقریبا در تمامی نقاط جهان دیده می شود که مراکز گوناگونی به فروش لوله فلکسیبل می پردازند و دست یافتن به این کانال بسیار آسان و قابل دسترس می باشد. جهت آشنایی با پرطرفدار ترین محصول این دسته از محصول کانال فلکسیبل الاستومری دیدن فرمایید.

در کشور ما هم چندین سال است که فروش لوله فلکسیبل بسیار باب شده است و تقریبا در تمامی نقاط کشور دیده می شود که مراکزی جهت فروش لوله فلکسیبل اقدام نموده اند. تقریبا در تمامی شهرهای بزرگ کشور مراکز فروش لوله وجود دارد و برای شهرهای کوچکتر اطراف و روستاهای حومه که امکان تهیه این نوع از کانال ها برای آنها فراهم نیست می توانند از شهرهای بزرگتر تهیه کنند.

مراکز فروش لوله فلکسیبل شامل شرکت های فعال در زمینه های تاسیساتی و تهویه مطبوع، فروشگاه ها و مغازه های تاسیساتی و فروشگاه ها آنلاین هستند. امروزه فروش لوله از طریق آنلاین بسیار باب شده است و خریدار می تواند با انتخاب کانال هوای مورد نظر خود از طریق اینترنتی اقدام نماید و کانال هوای مورد نظر خود را درب محل مورد نظر خود تحویل بگیرد و این امکان برای کسانی که امکان دسترسی مستقیم برای آنها فراهم نیست بسیار مناسب می باشد.

قیمت فروش لوله فلکسیبل

قیمت فروش لوله فلکسیبل رقم ثابت و مشخصی نیست و نمی توان گفت که به صورت دائم و مستمر یک مبلغ مشخص تعیین کننده قیمت کانال های فلکسیبل است چراکه فروش لوله به عوامل بسیار متعددی بستگی دارد. این عوامل شامل سایزهای گوناگون دهانه کانال ها می باشد چراکه از سایز های بسیار پایین برای مصارف محدود تر تولید می گردد تا سایزهای بسیار بالا جهت مصارف صنعتی، کارخانه ها و فضاهای بسیار بزرگ تر و گسترده تر. همچنین در متراژ های گوناگونی برش خورده و قابل تولید می باشند.

عامل دیگری که در تعیین قیمت فروش لوله فلکسیبل بسیار دخیل است عایق دار بودن و یا بدون عایق بودن کانال فلکسیبل است. کانال های فلکسیبل عایق دار دارای طول عمر بسیار بیشتری هستند چراکه موجب محافظت از کانال در برابر بسیاری از عوامل می گردند و همچنین صدا را از کانال عبور نمی نمایند و مانع از نفوذ رطوبت به داخل کانال نیز می گردند. همین اوامر موجب بالا رفتن کیفیت کانال و افزایش کارایی و بازده عملکردی کانال می گردد در نتیجه بر طول عمر کانال ها و کل سیستم نیز بسیار افزوده می گردد.

عامل دیگر موثر در تعیین قیمت فروش لوله فلکسیبل ویژگی ها و قابلیت هایی است که در هنگام ساخت کانال بر روی آن تعبیه می گردد. برای مثال در فضاهایی که حرارت بالاست یا رطوبت بالاست و یا هر شرایط محیطی خاصی وجود دارد که نیاز است تا ویژگی و یا خاصیت خاصی بر روی کانال تعبیه گردد تا کاملا متناسب با استفاده در آن فضا باشد.

لوله فلکس

این عوامل مواردی هستند که تاثیر مستقیمی بر تعیین قیمت فروش لوله فلکسیبل دارند و بسیار موثر می باشند.

مواردی که پس از انتخاب نوع کانال مورد نظر در اضافه شدن به قیمت فروش لوله تاثیر گذار هستند شامل نحوه ی نصب و اجرای آن کانال می باشد. محل پروژه و نوع کارایی آن بسیار درتعیین قیمت فروش لوله فلکسیبل تاثیر گذار است و روشی که این کانال نصب می گردد نیز دارای اهمیت فراوانی می باشد. همچنین قطعات کمکی و محصولات جانبی که در کنار کانال هوا در تکمیل یک پروژه هوارسانی مورد استفاده قرار می گیرد، تعداد، انواع و محل قرار گیری این قطعات در پروژه بسیار تاثیر گذار می باشند.

در دنیای صنعتی امروز فروش لوله فلکسیبل نسبت به فروش سایر کانال های تهویه مطبوع بسیار بالاتر می باشد چرا که این کانال دارای مزایای و قالبلیت هایی می باشد که سایر کانال های هوا از آن ها بی بهره می باشند و به همین دلیل طرفداران بیشتری را به سمت خود جذب می نماید.

اما با وجود تمام مزیت ها و ویژگی های خاصی که برای این کانال گفته شد، قیمت فروش لوله فلکسیبل بالا نمی باشد و این امر می تواند موجب صرفه جویی بسیاری در هزینه های پروژه گردد و با وجود برتری هایی که نسبت به سایر کانال های انتقال هوا دارد قیمت پایین تری دارد و بسیار هم قابل دسترس تر می باشد به همین دلایل است که سازندگان، کارفرما ها و مهندسان در پروژه های تهویه مطبوع خود بیشتر ترجیح می دهند تا از این نوع کانال هوا استفاده نمایند.

به این مطلب چه امتیازی میدهید؟

ممنون امتیاز ثبت شد 5 / 5. 1

دیدگاهتان را بنویسید

شرکت ابزارخان

تولید کننده انواع سیستم های مدرن انتقال هوا و ذرات در مصارف صنعتی و ساختمانی

طراحی سیستم های کانال کشی برای کارخانه جات و فضاهای صنعتی، طراحی سیستم های مکنده برای کارگاه های نجاری و مصارف مشابه، لوله های مخصوص کشاورزی و انتقال بتن در پروژه های ساختمانی