خانهمقالاتشلنگ خرطومی طوسی کشاورزی

شلنگ خرطومی طوسی کشاورزی

شلنگ خرطومی طوسی کشاورزی

شلنگ خرطومی طوسی کشاورزی  از نظر ساختار و شکل ظاهری همانند لوله خرطومی هوا می ماند. بدین ترتیب که از سه لایه متشکل می گردد. لایه های داخلی و خارجی آن از جنس پی وی سی ضخیم بوده که به رنگ طوسی می باشد و لایه داخلی آن نیز از جنس پی وی سی سفید رنگ بوده که دارای مقاومت و استواری بسیار بالایی می باشد.

از شلنگ خرطومی طوسی کشاورزی جهت انتقال آب به اراضی کشاورزی و باغات مورد استفاده قرار می گیرد.

ویژگی های شلنگ خرطومی طوسی

سطح داخلی و خارجی شلنگ خرطومی طوسی کشاورزی (Agricultural Gray Flexible Duct) کاملا صاف بوده و فاقد هرگونه خلل و فرج و پستی و بلندی می باشد. به همین دلیل آب و یا هر ماده دیگری که از داخل آن قرار است عبور نماید به آسانی و بدون برخورد به هیچ مانعی به صورت روان و آسان عبور می نماید. همچنین این خاصیت بدون درز و شکاف بودن آن موجب می گردد تا آب و یا هر ماده دیگری هنگام عبور به بیرون از لوله خرطومی نشت نکرده و موجب هدر رفتن انرژی نگردد.

شلنگ خرطومی طوسی کشاورزی هلیفلکس را می توان در متراژ استاندارد طولی 20 الی 50 متر به صورت متغیر و با توجه به نیاز مشتری تولید نمود اما از نظر تولید سایز دهانه تنوع وجود داشته و در سایز های 1 ، ¼.1 ، ½.1 ، 2 ، ½.2 ، 3 ، 4 ، 5 ، 6 ، 8 اینچ قابل تولید می باشد و این تنوع در سایز و متراژ موجب استفاده گسترده و متنوع از آن در کاربری ها و فضاهای مختلف شده است.

این محصول کشاورزی در بازه دمایی 30- تا 80+ درجه سانتی گراد قابل استفاده می باشد و در این بازه دمایی از خود مقاومت بسیار بالا نشان داده و دچار هیچ گونه آسیب و صدمه ای نگشته و می تواند بدون بروز هیچ مشکلی به فعالیت خود ادامه دهد.

شلنگ خرطومی طوسی کشاورزی به علت ساختار مقاومی که دارد و همچنین به علت ساختار یکپارچه و یکدست سطح خارجی خود، در برابر انواع ضربه و فشار، ساییدگی، کشش، خورندگی، نفوذ و ورود عوامل و مواد مزاحم و آسیب رسان به کانال از جمله عومل طبیعی نظیر نور خورشید، رطوبت، شرایط آب و هوایی مختلف، حشرات، عوامل شیمیایی نظیر مواد نفتی، اسیدی و شیمیایی، جریان برق و الکتریسیته، آتش سوزی و…کاملا مقاوم بوده و می تواند در طی زمان بسیار طولانی تری در برابر این عوامل از خود مقاومت نشان دهد. بنابراین می تواند در طی زمان طولانی تری فعالیت مفید داشته باشد بدون آنکه کوچکترین آسیبی به آن وارد گردد.

لوله خرطومی طوسی سوپر فلکس

کلربرد شلنگ خرطومی طوسی

از شلنگ خرطومی طوسی کشاورزی علاوه برآب رسانی به اراضی کشاورزی و باغ ها، جهت امور ساختمانی و صنعتی، انتقال فاضلاب، ذرات و مواد پودری و سایر مایعات و حتی مواد شیمیایی و اسیدی نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

این محصول دارای وزن بسیار کم و سبک می باشد و به همین جهت است عملیات حمل و اجرای آن در کوتاه ترین زمان ممکن و به سهولت هرچه تمام تر انجام می پذیرد و این مورد یکی ازنکات بسیارمثبت و کاربردی شلنگ خرطومی طوسی کشاورزی محسوب می گردد و درواقع می تواند نقطع قوت و عامل برتری آن نسبت به سایر لوله ها باشد چرا که اکثر کانال های موجود در بازار خصوصا کانال های گالوانیزه دارای وزن بسیار بالایی بوده و بدین ترتیب به هنگام حمل و نصب آن ها مشکلاتی را پدید می آورد.

انعطاف پذیری شلنگ خرطومی طوسی کشاورزی بسیار بالا بوده و به آسانی حالت پذیر می باشد به گونه ای که در هر فضا و هر شرایطی به آسانی جای می گیرد بنابراین این مورد نیز می تواند یکی دیگر از برتری های آن به شمار برود چرا که سایر کانال های هوا خصوصا کانال های گالوانیزه دارای ساختاری بسیار سخت و غیر منعطف بوده و به همین علت در بسیاری از شرایط و فضاها قابل جایگری نمی باشد.

قیمت شلنگ خرطومی طوسی

شلنگ خرطومی طوسی کشاورزی قیمت بسیار پایینی هم دارد به گونه ای که با صرف هزینه های بسیار کم می توان آن را به کمک ماشین آلات مهندسی و پیشرفته تولید نمود و ازطرفی هزینه هایی که صرف اجرا و نصب آن می گردد هم هزینه های بالایی را شامل نمی گردد.

به علت آن که اجرا و نصب شلنگ خرطومی طوسی کشاورزی دشوار نمی باشد به کمک یک یا چند نیروی انسانی کار بلد و ماهر می توان آن را اجرا نمود بدون آن که سیستم و خود شلنگ دچار مشکل و خرابی گردد و تنها نکته قابل توجه آن رعایت تمامی موارد ایمنی، اجرایی و فنی می باشد.

بنابراین شلنگ خرطومی طوسی کشاورزی در میان انواع کانال های خرطومی بسیار پر کاربرد و پر مصرف می باشد و علت آن هم برتری ها و مزیت هایی است که این محصول نسبت به سایر انواع کانال های دیگر دارا می باشد.

به این مطلب چه امتیازی میدهید؟

ممنون امتیاز ثبت شد 0 / 5. 0

دیدگاهتان را بنویسید

شرکت ابزارخان

تولید کننده انواع سیستم های مدرن انتقال هوا و ذرات در مصارف صنعتی و ساختمانی

طراحی سیستم های کانال کشی برای کارخانه جات و فضاهای صنعتی، طراحی سیستم های مکنده برای کارگاه های نجاری و مصارف مشابه، لوله های مخصوص کشاورزی و انتقال بتن در پروژه های ساختمانی