خانهمقالاتکانال اسپیرال اهواز

کانال اسپیرال اهواز

کانال اسپیرال اهواز

کانال اسپیرال اهواز  تولید شهر اهواز است که یکی از تولید کنندگان معتبر و مطرح کشور ما می باشد.

در دنیای گسترده تهویه و صنعت که کانال های انتقال هوای مختلفی وجود دارد، کانال اسپیرال اهواز یکی از مناسب ترین و پر کاربرد ترین انواع کانال های انتقال هوا می باشد. کانال اسپیرال دارای مزیت ها و برتری هایی نسبت به کانال های دیگر می باشد.

مزایای کانال اسپیرال اهواز

از این مزیت ها می توان به موارد زیر اشاره نمود:

در ساختار کانال اسپیرال اهواز (Ahwaz Spiral Duct) از ورق گالوانیزه استفاده می گردد به همین دلیل وجود ورق گالوانیزه موجب می گردد تا کانال را در برابر عومل گوناگون ازجمله عوامل جوی، ضربه، فرسایش، پوسیدگی و… مقاوم می سازد و بر طول عمر کانال اسپیرال  نیز افزوده می گردد.

کانال اسپیرال به دلیل آنکه ظاهر موقر و محکمی دارد می توان از آن به عنوان عنصر تزئیناتی در سقف نیز استفاده نمود به همین دلیل در فضاهایی که می خواهیم تزئینات در آن زیاد باشد و سقف به صورت خالی و یکدست نبوده و کار شده باشد از کانال اسپیرال  استفاده نمود و با یک تیر دو نشان زد. به جای پنهان نمودن آن در زیر سقف کاذب، در روی سقف نیز از آن استفاده نمود و علاوه بر عمل تهویه و تامین هوای مورد نیاز فضا، به صورت ساده و یا کار شده و رنگ شده در کوره های رنگ پزی آن را به رنگ ها و طرح های گوناگون در آورد و به صورت رو کار که در اصطلاح به آن اکسپوز نیز می گویند استفاده نمود. بنابراین در کافی شاپ ها، رستوران ها، نمایشگاه ها و گالری ها و خصوصا در طراحی فضاهایی با سبک صنعتی بسیار از این روش استفاده می گردد و طرفداران بسیاری را نیز به خود جذب نموده است.

کانال اسپیرال توسط ماشیت آلات پیشرفته و حرفه ای به صورت دقیق و تمیز تولید می گردد و به علت دقت بالا در ساخت، بدون کوچکترین مشکلی تولید گشته و موجب تمیزی کار در طول کانال کشی می گردد و این امر موجب می گردد تا در طول عملیات کانال کشی و پس از آن در دراز مدت هیچ گونه مشکلی برای کانال اسپیرال اهواز پیش نیاید و در نتیجه کارای سیستم افزایش یابد. این درحالی است که در گذشته کانال اسپیرال گالوانیزه و خصوصا کانال های سنتی و قدیمی چهارگوش به کمک دست و توسط نیروی انسانی تولید می گشتند و این امر باعث بالا رفتن خطای انسانی و عواقب و مشکلات در پی آن می شد. در نتیجه در طول عملیات و در دراز مدت مشکلات فراوانی را به بار می آورد و از طول عمر کانال می کاست. همین امر موجب می گشت تا هزینه های بسیاری رف تعمیر و بازسازی کانال ها صرف گردد.

لوله اسپیرال هوا

قیمت کانال اسپیرال اهواز

اما کانال اسپیرال اهواز هم در تولید و هم در اجرا و نصب هزینه های بسیار کمی را برای کارفرما متحمل می گردد و این امر موجب صرفه جویی بسیار در هزینه های نهایی پروژه می گردد.

هنگام انجام عملیات تهویه، علاوه بر وجود کانال اسپیرال اهواز، نیاز به قطعات و متعلقات دیگری نیز می باشد که آنها هم به کمک همان دستگاه های پیشرفته که توسط آنها کانال اسپیرال ساخته می شود، با دقت بالا و بسیار تمیز تولید می گردند. این قطعات شامل انواع سه راهی ها، چهارراهی ها، زانویی های 90 45، 30 و 60 درجه، تبدیل های گرد به گرد و چهارگوش به گرد، سه راه شلواره، ساپورت، رابط، گسکت، کلاک، دمپر، هود و… می باشد که هریک از آنها جهت اتصال، تغییر مسیر و… در مسیر کانال کشی می گردند و کاربرد بسیار بالایی نیز دارند به گونه ای که وجود آنها در صورت لزوم در هر قسمت از پروژه کانال کشی کانال اسپیرال اهواز، لازم و ضرور است و بدون وجود آنها پروژه نا تمام می ماند.

کانال اسپیرال اهواز در سایزهای مختلف، در متراژ طولی گوناگون و در ضخامت ورق متعددی تولید می گردد و جهت استفاده در بسیاری از کاربری ها و فضاها مورد استفاده قرار می گیرد. در واقع بازه کاربری این کانال بسیار گسترده است و محدودیتی جهت استفاده از آن وجود ندارد. همچنین کانال اسپیرال بسیار در دسترس است و پیدا کردن آن کار دشواری نیست. به علت مزایای فراوان ذکر شده برای کانال اسپیرال اهواز، استفاده از آن در دنیای امروز بسیار زیاد شده و طرفداران بسیاری به سمت خود جذب نموده است به گونه ای که در بسیاری از پروژه های تهویه مطبوع کارفرمایان و مهندسان از کانال اسپیرال اهواز استفاده می نمایند.

قیمت کانال اسپیرال اهواز قیمت ثابتی نیست چراکه همان طور که گفته شد دارای ویژگی های متعددی جهت استفاده در فضاهای مختلف دارد به همین دلیل نمیتوان قیمت مشخصی را برای آن در نظر گرفت و لیست قیمت وابسته به موارد مختلفی بوده و عدد ثابتی نمی باشد. اما این کانال بسیار ارزان است.

به این مطلب چه امتیازی میدهید؟

ممنون امتیاز ثبت شد 0 / 5. 0

دیدگاهتان را بنویسید

شرکت ابزارخان

تولید کننده انواع سیستم های مدرن انتقال هوا و ذرات در مصارف صنعتی و ساختمانی

طراحی سیستم های کانال کشی برای کارخانه جات و فضاهای صنعتی، طراحی سیستم های مکنده برای کارگاه های نجاری و مصارف مشابه، لوله های مخصوص کشاورزی و انتقال بتن در پروژه های ساختمانی