خانهمقالاتفروش کانال هوا

فروش کانال هوا

فروش کانال هوا

فروش کانال هوا در سرتاسر جهان تبدیل به یک مسئله پر طرفدار و پر رونق شده است چرا که در دنیای مدرن و صنعتی امروزی که مسئله تامین هوای تازه و هوارسانی گرم و سرد تبدیل به یک مسئله بسیار مهم و اساسی و ضروری شده است، فروش این محصول خصوصا کانال اسپیرال گالوانیزه حرف بسیار زیادی برای گفتن دارد.

فروش کانال هوا (Air Duct Sale) در سراسر دنیا به طرق مختلفی صورت می پذیرد. همچنین در کشور ما و در سراسر شهرهای ایران نیز بسیار پر طرفدار می باشد.

روش های فروش کانال هوا

روش های گوناگون خرید کانال هوا شامل فروش اینترنتی و آنلاین و به صورت حضوری توسط فروشگاه ها و مغازه های تاسیساتی و شرکت های تامین کننده لوازم تاسیسات می باشد که هریک به خودی خود دارای مزایا و معایبی می باشند.

برای مثال فروش کانال هوا به صورت اینترنتی موجب صرفه جویی بسیار در وقت می گردد و خصوصا برای کسانی که در روستاها و شهرهای اطراف زندگی می کنند و امکان دسترسی به مراکز فروش کانال های هوا برایشان فراهم نیست، این روش بسیار کاربردی و مفید می باشد چراکه می توانند به صورت آنلاین محصول مورد نظر خود را سفارش داده و درب محل پروژه به سادگی تحویل بگیرند. تنها عیبی که به این روش وارد است این مورد است که خریدار نمی تواند از نزدیک نوع کانال را ببیند و جنس آن را لمس کند. اما برخی از شرکت هایی که فروش آنلاین دارند امکان تعویض را برای مشتری فراهم می آورند.

روش دیگر خرید کانال هوا به صورت حضوری از شرکت ها و مغازه ها می باشد. مزیت این روش این است که خریدار به صورت مستقیم می توان محصول را از نزدیک ببیند و همان جا خرید خود را انجام بدهد اما ایرادی که این روش دارد آن است که  موجب اتلاف وقت بسیاری می گردد.

عوامل موثر بر فروش کانال هوا

فروش کانال هوا به عوامل گوناگونی بستگی دارد. در ابتدا باید به این امر توجه نمود که قیمت کانال هوا در همه انواع یکسان و برابر نیست و به عوامل بسیاری وابسته می باشد.

اولین عامل جنس و متریال بکار رفته در کانال است که جنس های مختلف دارای هزینه های متفاوتی می باشند. دومین عامل سایز دهانه و متراژ کانال است که هرچقد سایز دهانه کانال و متراژ آن بیشتر باشد، قاعدتا هزینه آن هم بالاتر می رود.

مورد بعدی نوع کانال و ویژگی و خصوصیتی است که کانال دارا می باشد. چراکه هریک از کانال ها با ویژگی ها و خصوصیاتی که برای آنها تعبیه شده است، جهت استفاده در کاربری های متناسب با ویژگی خود می باشند و طبیعتا قیمت های آنها نیز متفاوت می باشد.

مسئله بعدی عایق اندود شدن و یا نشدن کانال است. عایق نمودن کانال مسئله بسیار مهمی است که باید بسیار به آن توجه نمود. عایق نمودن کانال موجب می گردد تا مقاومت و استحکام کانال بسیار بالا برود و در برابر عوامل گوناگون مقاومت نسبتا بالایی از خود نشان داده و بسیار دیرتر فرسوده شود در نتیجه طول عمر بالاتری داشته باشد. عایق نمودن کانال طبیعتا بر هزینه های ناشی از فروش کانال اسپیرال افزوده می گرداند اما بسیار می ارزد و یک عمل نسبتا ضروری و مهم به حساب می آید.

مورد دیگری که در تعیین قیمت کانال هوا بسیار موثر و بر هزینه های ناشی از آن افزوده می گردد، قطعات کمکی و اتصالاتی است که به همراه کانال در هنگام نصب و اجرای آن مورد استفاده قرار می گیرد. این قطعات برحسب نیاز پروژه مورد استفاده قرار می گیرند و در قسمتی از پروژه که نیاز باشد تعبیه می گردند.

عامل دیگر محل کاربری پروژه می باشد. برای مثال فضاهای بزرگی مثل کارخانه ها، فرودگاه ها، فروشگاه های بزرگ و… نسبت به فضاهای کوچکترمثل آپارتمان ها و اداره ها نیاز به کانال های انتقال هوای بیشتری دارند و طبیعتا این عامل به قیمت فروش کانال هوا می افزاید.

ساخت کانال اسپیرال گالوانیزه

قیمت فروش کانال هوا

همان طور که ملاحظه نمودید فروش این محصول به بسیاری از عوامل مختلف وابسته می باشد و موارد گوناگونی در تعیین قیمت کانال هوا نقش موثر و مهمی دارند. بنابراین بسیار مهم است تا موارد گوناگون به صورت کامل بررسی گردد تا سعی شود در تعیین قیمت کانال هوا کاملا صرفه جویی گردد و با هزینه های پایین پروژه به اتمام برسد.

اما به طور کلی هزینه های فروش کانال هوا خیلی بالا نمی باشند و می توان با صرف هزینه های کم هم کانال مورد نظر خود را پیدا نمود و هم پروژه را اجرا و به اتمام رسانید.

اما بسیار مهم است که در طی انجام پروژه، عملیات کانال کشی به دقت و با بالاترین کیفیت انجام بگیرد تا مشکل و مسئله ای پیش نیامده و بر هزینه های ناشی از فروش کانال هوا نیافزاید.

بنابراین فروش کانال هوا در کشور ما یک عامل درآمد زایی بسیار مهم و اساسی است چراکه امر بسیار لازم و ضروری در سیستم های تهویه مطبوع و هوارسانی می باشد.

به این مطلب چه امتیازی میدهید؟

ممنون امتیاز ثبت شد 0 / 5. 0

دیدگاهتان را بنویسید

شرکت ابزارخان

تولید کننده انواع سیستم های مدرن انتقال هوا و ذرات در مصارف صنعتی و ساختمانی

طراحی سیستم های کانال کشی برای کارخانه جات و فضاهای صنعتی، طراحی سیستم های مکنده برای کارگاه های نجاری و مصارف مشابه، لوله های مخصوص کشاورزی و انتقال بتن در پروژه های ساختمانی